white2 Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 VAr det flere som las i Vg i dag at silikonpupper var skikkelig " ut" nå om dagen? Folk var så lei av disse glamourmodellene som presser sine silikonpupper frem over alt, så nå ville folk ha de naturlige. Silikon var blitt harry. Det stod også at kvinner med silikon hadde større barriere for å sole seg toppløs, nettopp fordi en bar pupp uten tildekking er mye lettere å røpe silikoninnhold, enn en silikonpupp innpakket i bikinioverdel. Så kult da...Jeg har alltid synes store silikonpupper ala lene alexandra ser skikkelig på trynet ut, men meg om det. Så hva synes dere? Er silikon blitt harry og noe folket er begynt å bli lei?
Tabris Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 (endret) Jeg har aldri likt silikon og plastiske operasjoner for å "forbedre" utseendet. Synes det er både lite vakkert og tåpelig i det hele tatt. Liker ikke holdningen som ligger bak. (Verste er jo at man nå blir naturlig fordi det er "in", ikke fordi man egentlig vil ha det. Så hører man "jeg har aldri vært så glad i..." fra de som nå følger naturlig-moten, helt til de hopper på neste bølge). Endret 22. juni 2007 av Tabris
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Det stemmer at silikon og brystinnlegg er ut nå for tiden. Om noen få år er de tilbake i motebildet igjen! Dette er derfor den beste tiden å fronte sine små pupper på. Om noen år det plutselig ikke trendy lengre. Kjipt å måtte operere innlegg inn og ut men slik er det hvis en vil følge motene.
Gjest snart silikon Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 syns dere skal skjekke denne siden www.QVINNA.INFO så kansje dere forstår at noen velger å gjøre det av andre grunner:-)
Gjest bada Skrevet 29. juni 2007 #5 Skrevet 29. juni 2007 syns dere skal skjekke denne siden www.QVINNA.INFO så kansje dere forstår at noen velger å gjøre det av andre grunner:-) Jeg synes at alle var veldig fine på før-bildene, så jeg skjønner ikke at de velger å gjøre det. Dessuten synes jeg at små pupper er fint, og at de som regel passer veldig godt på kroppen de sitter på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå