Gå til innhold

Diare av chillipepper.


Gjest Drite-Gunda

Anbefalte innlegg

Gjest Drite-Gunda

Jeg er glad i sterk og godt krydret mat,men i det siste har jeg merket meg at jeg får diare av chillipepper.Jeg får diare av chilli i både orginal utgave dvs hel chillipeppper og i flytende form av tacosaus,salsa og chillipepper.Må jeg slutte å spise chilli?

Jeg får mye luft i magen også og promper og fjerter hele tiden når jeg har spist mat som inneholder chillipepper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Jeg er glad i sterk og godt krydret mat,men i det siste har jeg merket meg at jeg får diare av chillipepper.Jeg får diare av chilli i både orginal utgave dvs hel chillipeppper og i flytende form av tacosaus,salsa og chillipepper.Må jeg slutte å spise chilli?

Jeg får mye luft i magen også og promper og fjerter hele tiden når jeg har spist mat som inneholder chillipepper.

Jeg var litt rask med å skrive og må korrigere en setning:

Jeg får diare av chilli i både original utgave dvs hel chillipepper og flytende chilli i form av tacosaus,salsa og chilliketchup.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristin_

Mye chili kan dessvertre ha den kjipe bieffekten :( og enkelte mager tåler mindre enn andre. Hvis du ikke har hatt dette problemet før og plutselig begynner å reagere og få mageproblemer, kan det være en ide å snakke med en lege for å se at det ikke er noe annet enn krydderet som er problemet. I verste fall, hvis det "bare" er chilien må du bare justere kostholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...