Gå til innhold

Sexy, billig korsett


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kommer med litt nytt spørsmål, men som egentlig hører med til ts.

Hvor finner man rimelige korsett hvis man ikke er interessert i korselette-variantene som finnes på HM, Lindex osv?

Ingen problem å finne sexy korsett, men man må bla opp minst én tusenlapp om man skal ha klassiske korsett. Har en til akkurat tusenlappen som er veldig pen. JEg vil ha korsett med rene linjer og lite fiksfakseri, rene farger, stødig og ordentlig klassisk, og jeg vil gjerne ha flere. Og da blir pris litt relevant.

De på femme-fatale.dk så lovende ut, men jeg fant ikke pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.manillusion.no

de har utrolig mye kult! men du må fort ut med 1500 ja.. jeg for min del er selv student med dårlig råd, men korsetter og annet prioriterer jeg (ja, vet det er feil prioritering :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Gjest Gjest_gjest_*

Har dere sjekket på ebay? Har selv kjøpt flere nye vollers korsetter på ebay.uk (england) til priser ca halvparten av direkte hos vollers.

Søk på feks vollers, snobz, axfords eller corset.

Fra USA (ebay.com) har jeg kjøpt mange korsetter og hofteholdere av eldre type, 40-60 år, nye i perfekt stand! Var veldig rimelig, men har steget noe. Men dollaren er veldig gunstig nå. Søk på corset eller girdle og velg vintage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Gjest Gjest_gjest_*

Hei.

var på Vallers å så på korsetter.. å jeg er ikke spesielt god på slikt, men slik jeg forsto det så må vi betale via visa på nettsiden..? stemmer det? er det en profesjonel side uten noe tull?

og så skulle man velge størrelse, og da jikk det på cm, er det da cm rundt live, hoftene, brystene..? skjønner ikke helt det der jeg... *rødme*

om noen kunne gitt meg svar, så vær så snill å send svar evt, på nettby: (lisemor19) trenger hjelp.. :S :):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

  • 3 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Jeg har kjøpt et fint korsett på www.artsandgifts.no kostet rundt 300 kr. Billig!

Det var faktisk et sett, det fulgte med en matchende stringtruse og korsett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt et fint korsett på www.artsandgifts.no kostet rundt 300 kr. Billig!

Det var faktisk et sett, det fulgte med en matchende stringtruse og korsett. :)

Hehe, er ikke det der de samme som selges på ebay for en liten 50 lapp?

Har et slikt selv, for å se om ryggen min tåler det, men om jeg skal faktisk bruke et korsett så blir det ikke et slikt. Men for en kveld eller to er det nok helt ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...
Gjest silje her :D
Noen som vet om noe sted jeg kan finne dette? Har lett i mange nettbutikker, men enten er de for dyre, har feil farge, eller er feil type.

Det jeg vil ha er et sort korsett med snøring, som "klemmer" brystene sammen i en tydelig kløft. Rødt går forresten også an. Maks 500 kr.

Du kan leite på Dragenshule.no naughtyshadows.no eller manillusion.no :gjeiper: Der har de korsetter i alle mulige varianter og fasonger :D Du kan oxo kontakte dei å spørre om de veit om butikker der de selger det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest korsetter

Det var da vanvittig mange som skulle spamme med sine egne butikk url'er her da?

NEI, du får ikke et ordentlig korsett på artsgifts til 300,- like lite som du får noe på temashop til 500,-

Et ordentlig korsett koster penger, fordi det faktisk legges endel arbeide i å lage det... kvalitet koster.

Hemper osv må også tåle å strammes ORDENTLIG.

De billg korsettene revner, hempene ryker og de klemmer ujevnt.

Som et par personer har påpekt, ordentlige korsetter får du fra Axford, Vollers og Snobz.

Alle tre er seriøse produsenter og leverer kvalitet. (kjenner ikke så godt til snobz, har bare korsetter fra Axford & Vollers selv)

Hos disse er det trygt å betale med VISA ja.

De er også behjelplige med å svare på det du måtte ha av spørsmål.

Om du vil kjøpe av en Norsk butikk, så er nok manillusions det eneste gode alternativet

(alle de andre som bare spammer forum så snart de hører et ord som minner om navnet på noe de har liggende er a: Ute etter å selge deg noe du ikke vil ha, B: vet ikke bedre)

Med litt flaks kan du finne noe brukt på ebay...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan er de overnevnte merkene med tanke på størrelse? er en 75H (mot I) med tydelig midje, men litt mage, samt er ganske lav (155). Har lenge sett på korsett, men de jeg finner er så lange at de enten dunker i armhulen eller plantes godt inn i huden på hoften. Og passer de på brystene passer de ikke ellers :S Veldig lyst til å investere i et ordentlig korsett, men er redd jeg må utsette det til jeg får muligheten til å prøve i butikk, noe som kan ta sin tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest AnonymBruker

Det var jo spørsmål etter sexy billig korsett var det ikke?

Så da har vel de nettbutikkene med priser rundt 400 kroner noe som duger for TS skulle en tro.

Spørsmålet er jo hvor disse korsettene er produsert. Er dere sikker på at de dyre merkene er produsert bedre enn de billige? For ofte betaler man mer fordi varene f.eks. er produsert i England istedenfor i Kina. Min erfaring er at stoffkvaliteten er avgjørende. Noen ser fine ut på bildet men så viser det seg å være rene badetøystoffet.

Jeg har kjøpt et på en av de billigbutikkene som er nevnt her men skal ikke legge ut url siden noen er så paranoid de tror det er butikkeieren som legger ut svar. Jeg er hvertfall kjempefornøyd med mitt korsett og har tenkt å kjøpe flere der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Hei!

Her er mange helt nye korsetter av varianten med spiler av plastikk, noe som tillater at du kan bevege deg tilnærmet normalt. Disse egner seg både til daglig og til "soveromsbruk". Du finner varianter med hemper, snøring, glidelåslukking og remmer. Med og uten strømpeholdere. Du kan se alle i illusion.no sin kategori for korsett.

(Disclaimer: Jeg har forbindelse med nettbutikken illusion, men håper ingen syns det ikke er helt krise at jeg tipser om disse korsettene likevel :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Jeg har funnet himmelen...

Over 60 råstilige korsetter i mange forskjellige stilarter.

Her er det virklig noe for de fleste.. Og det beste er at det er en norsk nettbutikk, og de koster bare 398 kr!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...