Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Noen som vet om noe sted jeg kan finne dette? Har lett i mange nettbutikker, men enten er de for dyre, har feil farge, eller er feil type. Det jeg vil ha er et sort korsett med snøring, som "klemmer" brystene sammen i en tydelig kløft. Rødt går forresten også an. Maks 500 kr.
♥Mirella♥ Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Svinesund faktisk Jeg stoppet der på vei til Gøteborg, og kjøpte et råstilig sort og rødt korsett til 200 kr med snøring bak og glidelås foran. Glidelåsen er allerede ødelagt etter at ei som er et par størrelser større enn meg skulle prøve det.. så kvaliteten er det vel så som så med. Pris og kvalitet henger jo ofte sammen. Men hvis du ikke bor i nærheten av Svinesund så blir det jo ikke noe billig korsett med mindre du likevel hadde planer om en "harrytur" snart Har du sett på Ebay?
Gjest ts Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Bor et stykke unna Svinesund dessverre. Skal sjekke på ebay.
Ireth Carnesir Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 Bor et stykke unna Svinesund dessverre. Skal sjekke på ebay. Hva slags størrelse bruker du? Har et ekte jeg skal kvitte meg. Er du bruker kan du jo sende meg pm med spørsmål.
Gjest Pax Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 Jeg bruke 2500 kr på mitt... Har sett korsetter på HM til 500 kr. Prøvde et og, men det satt ikke bra.
Gjest ts Skrevet 21. juni 2007 #6 Skrevet 21. juni 2007 Skulle gjerne brukt mye penger på et ordentlig et jeg også, dersom jeg hadde hatt mulighet til det. 2500 er nesten halvparten av studielånet mitt. Har prøvd noen på butikker som H&M og KappAhl, men de sitter som du sier ikke noe særlig bra.
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2007 #7 Skrevet 21. juni 2007 Jeg leter etter det samme, men det er ikke lett. Ser det er en del ok på ebay, men når jeg ikke aner hvordan de er, eller hva jeg egentlig ser etter så blir det et sjansespill. http://cgi.ebay.co.uk/BEAUTIFULL-LEMON-STR...1QQcmdZViewItem Er jo søtt, men farge til meg. Og til 5 pund er jeg i tvil om kvaliteten er noe særlig.
Gjest Gjest_marie_* Skrevet 1. juli 2007 #8 Skrevet 1. juli 2007 gå på startsiden, søk på vollers.. de har mange superfine korsetter!! de ligger i england tror jeg, men de sender hvis du bestiller. alle mulige størrelser, former og farger!
Liskat Skrevet 2. juli 2007 #9 Skrevet 2. juli 2007 Du får ikke et korsett til 500kr. Det eneste du kan få til den prisen er korsettopper/korseletter, men de gjør ikke jobben og tåler ikke allverdens. Skal du ha et korsett må du fort ut med minst 1500kr. Vollers er greie nok, men er litt dyre om du kjøper i Norge. Snobz har omtrent samme kvalitet og er litt rimeligere. På ebay kan du se etter Meschantes. De lager korsetter både i standard størrelser og sydd etter mål, til en helt grei pris og OK kvalitet. 1
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2007 #10 Skrevet 3. juli 2007 x-tra-x.de har mange fine korsetter i alle typer... koster vel fra 40-60€
Gjest Gjest_dita_* Skrevet 1. august 2007 #11 Skrevet 1. august 2007 Noen som vet om noe sted jeg kan finne dette? Har lett i mange nettbutikker, men enten er de for dyre, har feil farge, eller er feil type. Det jeg vil ha er et sort korsett med snøring, som "klemmer" brystene sammen i en tydelig kløft. Rødt går forresten også an. Maks 500 kr. Sjekk ut www.femme-fatale.dk. Jeg kjøper alltid mine korsetter der. Tror ikke du finner ekte korsett til 500kr men jeg betalte 600kr sist jeg kjøpte der (underbust). Bare spør etter det billigste. Alt de har er ekte og de er veldig hjelpsomme.
kamela Skrevet 1. august 2007 #12 Skrevet 1. august 2007 Spørs jo litt hva du skal bruke det til. Er det kun er for moro hjemme eller skal det være litt mer i bruk under klær osv.?
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2007 #14 Skrevet 1. august 2007 Det er fantastisk sexy med jenter i korsett. Jeg elsker å snøre inn kjærsten. Les hva Sissel sier på Kvinneguiden i dag
Gjest Pax Skrevet 1. august 2007 #15 Skrevet 1. august 2007 Det er fantastisk sexy med jenter i korsett. Jeg elsker å snøre inn kjærsten. Les hva Sissel sier på Kvinneguiden i dag Det er fantastisk sexy, ja, og jeg elsker å bli snørt inn.
Gjest ts Skrevet 1. august 2007 #16 Skrevet 1. august 2007 Spørs jo litt hva du skal bruke det til. Er det kun er for moro hjemme eller skal det være litt mer i bruk under klær osv.? Tenkte først og fremst til bruk hjemme i senga ja, og jeg fant også etter hvert en enkel, grei, korsett-topp som sitter fint til en billig penge. Fin til sitt bruk. Men jeg begynner å få lyst på et ordentlig korsett også, får se på det når jeg har fått spart opp litt mer penger.
Gjest Pax Skrevet 1. august 2007 #17 Skrevet 1. august 2007 Men jeg begynner å få lyst på et ordentlig korsett også, får se på det når jeg har fått spart opp litt mer penger. Å ja, det er verdt det.
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2007 #18 Skrevet 10. november 2007 her har dem rimelig korsett www.fancyshop.net har sett andre butikker som har samme korsettene opptil 700kr per stk
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2007 #19 Skrevet 21. november 2007 her har dem rimelig korsett www.fancyshop.net har sett andre butikker som har samme korsettene opptil 700kr per stk Jeg kjøpt hos fancyshop.net for 349 kr, flott vare og veldig rask levering. De hadde også mye annet fint der.
Gjest Pikegutt Skrevet 6. januar 2008 #20 Skrevet 6. januar 2008 hei. Jeg fant et godt og gammeldags korsett på en fretex-butikk og det satt som klistret til kroppen. Det var hvitt, men det var brukt,så antagelig stammer det fra ei som brukte det i 50-60 åra. Det var solide stropper som var deilig å ha på strømpene. Det er det mest sexy en kvinne kan ha på, og figuren blir som på en filmstjerne. Det kostet bare 75 kroner og varer evig på meg. Kjole er vakkert utenpå korsettet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå