Gjest Solsikke Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Jeg skal reise innenlands med Norwegian i helgen, og har latt være å bestille ekstra kolli, siden jeg trodde jeg skulle få med meg alt i håndbagasjen. Men nå kan det tenkes at jeg trenger å sjekke inn et kolli alikevel, så spørsmålet er: Er det noen som vet hva det koster å sende et kolli når man ikke har bestillt det på forhånd? På nettsiden så står det bare at kolli som ikke er bestillt sammen med billetten medfører en ekstra avgift.
Mandel Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Det er mulig jeg tar feil, men jeg mener det er 25 kr per kolli.
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 Det koster det samme som det hadde gjort dersom du hadde bestilt på forhånd, altså 25/27 kr som Pnin sier. Jobber på innsjekk for Norwegian, så jeg sender ganske mange bort på kundesenteret for å betale hver dag. Eneste aberet er, som sagt, at det må betales på kundesenteret, og hvis det er kø der, er det jo litt kjipt ikke å ha betalt på forhånd.
Sun Mei Skrevet 23. juni 2007 #6 Skrevet 23. juni 2007 Kan man etterbestille dette etter at man har kjøpt bilettene?
Gjest Solsikke Skrevet 25. juni 2007 #7 Skrevet 25. juni 2007 (endret) Takk for svar! Klarte meg heldigvis med håndbagasje allikevel - men det var jo bra at det ikke kostet noe mer når det ikke var forhåndsbestillt. Greit å vite til neste gang Sun Mei: Tror jeg leste på hjemmesiden deres at kolli ikke kan etterbestilles på lavprisbilletter ihvertfall. Endret 25. juni 2007 av Solsikke
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå