Gå til innhold

Ispinne former..


Kristin

Anbefalte innlegg

Var innom IKEA og lot meg friste av billige ispinnerformer..Men har noen mere spennende oppskrifter enn saft( som jeg fikk da jeg var liten)??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så på barnetv for ikke så lenge siden, og der fikk man tips om at man kunne putte ting som segmen eller frukt ned i saften før den blir frossen. Kanskje verdt å prøve noe slikt? Og om du vil ha en litt annen smak, så kanskje appelsinjus..

Endret av jente89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å få isen litt sunnere moser jeg jordbær/blåbær sammen med vaniljekesam. Noen ganger litt banan i også. Denne får jo ikke samme konsistens som is i ismaskin, men ungene elsker den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å lage med de juicene jeg har stående i kjøleskapet.

Kirsebærjuice er spesielt godt! :sikle:

Ellers er det godt med sydhavsnektar, whispers of summer juice fra ceres, guavajuice etc etc etc

Husker jeg hørte noe om kesam + frukt i fjor, men det glemte jeg å prøve ut! Det må jeg huske i år, høres veldig godt ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Bridget_*

Min mor pleide å lage rød saus (sånn fra pakke uten koking) som hun fylte i formene og ga oss mang en lykkelig soldag :sol:

Ellers så har jeg tenkt på at det må være godt med juice, smoothies og lignende som andre foreslår her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

1 dl vann

1 dl sukker

saften fra en sitron

kokes og avkjøles

400g frosne jordbær moses i food prossesor

bland inn væsken og frys

nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...