liv Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Det er farlig å spørre om noe hos legen.. Jeg endte på Hematoisk poliklinikk med en henvisning til prøver som det stod haster på... Jeg har nemlig fått helt blått kne, og det uten å falle eller noe. Jeg satt å så på at kneet ble rødt og så kom det en stooooor blodåre og så ble det blått i går kveld... Og sånn skal det jo ikke være. En blodprøve fra januar viste at jeg har nesten dobbelt så mange trombocytter som normalt... Hvorfor har ikke det blitt tatt tak i før? Men i allefall så skal jeg utredes for å finne ut hvorfor da... Så nå har jeg levert fra meg 5 glass til blodplateskanning og diverse andre prøver. Noen leger/sykepleiere her som kanskje har noe peil på blodplater? Og hva er farlig med å ha mange?Vet om blodpropp da. Prøven i januar viste like under 600. Får svar på den prøven som ble tatt i dag midt i neste uke.
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Så vidt jeg har hørt så øker det risikoen for hjerteinfarkt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå