Gå til innhold

Møllerens sjokoladekake


Gjest tippsi

Anbefalte innlegg

Gjest tippsi

Jeg har nemlig en pakke stående i skapet, og på fredag har mannen min bursdag. Lurte derfor på å bake den, men bare hvis den blir god!

Er det noen av dere som har prøvd den? Er glasuren også god eller bør man lage den selv?

Håper noen kan komme med sine erfaringer, for jeg kan jo ikke lage en vond kake på bursdagens hans :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kaken er god. Glasuren er jo bare en slik melisglasur med sjokoladesmak, så skal det være en bursdagskake kan du kanskje lage din egen glasur og ha den på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er helt grei, men ville ha laget en egen glasur. da jeg lagde den kaka, holdt ikke glasuren til hele engang. (men nå har jeg lag på lag med glasur også da..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe galt med kaka, men utrolig kjedelig kake!

Ville laget egen glasur, samt hatt et lag med fyll i midten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tippsi

Takk for svar :) Det ble en annen kake denne gangen, men jeg skal huske på tips om å lage egen glasur. På sjokoladekake er det helt nødvendig med et TYKT lag saftig glasur på toppen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er ganske god, men mest kjedelig synes jeg.. Jeg liker best mørke klissete sjokoladekaker, denne her er mer "tørr" og ikke veldig utfordrende i smaken - fin for barna. Mannen derimot elsker den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...