Gå til innhold

Forslag til musikk under middag?

Anbefalte innlegg

Gjest t-schnuppa
Skrevet

Hei! Vi skal ha dj (en bekjent) på festen. Men under middagen har vi tenkt til å spille cd m musikk nok i ca 3timer.

Er d noen som har forslag til div cd eller sanger som egner seg? Som event kan lastes ned.

Forresten et flott forum dette :sol:

Synd jeg ikke har oppdaget d før! Har vært inne på et ditt bryllup, men der går alt utrolig tregt og d er så dårlig oppdatering der! :sur:

Men her skal jeg nok tilbringr litt tid frem imot den store dagen 18.08.97 :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Pesto
Skrevet (endret)
Hei! Vi skal ha dj (en bekjent) på festen. Men under middagen har vi tenkt til å spille cd m musikk nok i ca 3timer.

Er d noen som har forslag til div cd eller sanger som egner seg? Som event kan lastes ned.

Forresten et flott forum dette :sol:

Synd jeg ikke har oppdaget d før! Har vært inne på et ditt bryllup, men der går alt utrolig tregt og d er så dårlig oppdatering der! :sur:

Men her skal jeg nok tilbringr litt tid frem imot den store dagen 18.08.97 :ler:

Hei og velkommen hit :velkommen: Dette er et bra forum ja, fått masse hjelp her inne av flinke folk. Forumet på "ditt bryllup" har jeg også forsøkt meg på, men det går så tregt. Trodde det bare var meg jeg, men tydeligvis ikke.

Musikk til middag bør vel kanskje være litt mer instrumentalt siden folk skal snakke sammen tenker jeg. Har vært i noen brylluper hvor de bruker klassisk musikk og type Enja osv. Et forslag fra meg :)

Endret av Pesto
Gjest Gjest
Skrevet

VELKOMMEN skal du være, her har jeg fått mange gode råd da jeg engang i tiden skulle stå brud :)

Lurer du på noe så spør du og er garantert svar, eller du kan søke rundt her inne på tidligere spørsmål :klem:

Gjest Gjest
Skrevet

The Great American Songbook fra Rod Stewart.

Rolig taffelmusikk som passer til bryllup, mange kjente nydelige ballader, du kan lytte til litt av sangene på cdon.com

Skrevet

Takk for hyggelig motttakelse og tips :tommel:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...