Gå til innhold

vil du høre sanheten?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lott@ skriver:

Men, det er jo likevel rart hvor forskjellig kjønnene reagerer......

En jente forteller sin nye kjæreste at hun på 2 år har hatt 40 partnere...... Reaksjon?????? Hun blir sett på som løsaktig og sannsynligvis dumpet på flekken!!

En gutt forteller sin nye kjæreste at han på 2 år har hatt 40 partnere.....

Reaksjon?????? Han blir sett på som en skikkelig MANN!!!!!

Ja, er ikke kvinnen et rart vesen..? :ler:

Og sexysadie skriver:

Jeg spør aldrig om noe jeg kanskje ikke kom til å like svaret på.....

Hva er et ikke-likende svar da? Litt over ditt tall?

I så fall tror jeg ikke du trenger å beskymre deg! :hoho:

Eller, hvis vi skal tro Lott@s teori, er du vel kanskje redd for at tallet er for lite (les: mindre enn 100)..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg spør. Selvfølgelig har jeg ikke noe med det, siden det var før min tid. Men vi har et veldig åpent forhold, så vi forteller hverandre det meste. Jeg blir ikke sjalu av å høre om de andre han har hatt, men synes det er greit å vite om dem.

Skrevet

Fortid er fortid,og det er noe jeg ikke har noe med.

Vi spør ikke hverandre heller om fortiden.

Det er bedre og ikke vite,enn å vite.

koldbruna :vinke:

Gjest Duchess
Skrevet

Jeg har ingen problemer med å vite hvor mange partneren min har hatt før meg.

Skrevet

Hadde en gang en eks som ikke tålte at jeg hadde hatt flere enn han..selv var han den "pervoen"..Jeg oppførte meg ihvertfall ok i senga med mine partnere!

Gjest sexysadie
Skrevet

Så du ville ikke likt at partneren din hadde dobbelt så mange partnere som deg?

Men hvis noen klager over deg at du har for mange, så er det dem som er noe galt med.

Du er litt selvmotsigende du, ss.

Jeg ville gitt blanke i om en fyr jeg var glad i og var kjæreste hadde vært seksuellt sammens med 500 kvinner eller 0!!!

Det jeg mente er: at hvis man ikke tror man vil like svaret ens kjæreste kommer med så bør man ikke spørre så mye........

Da plager man jo bare seg selv.

Gjest Scarlet
Skrevet

Å snakke om tidligere forhold har egentlig aldri vært noe samtaleemne mellom meg og kjæresten min. Men allikevel har vi fortalt hverandre hvor mange vi har ligget med. Må vel innrømme at det var jeg som spurte om det først, og da ville jo selvfølgelig han vite litt om min fortid også :blunke: Ingen av oss som ble sjokkerte over svaret, men man angrer vel kanskje litt på at man i det hele tatt spurte...synes det er litt ekkelt å tenke på at kjæresten min har hatt noen andre enn meg, men så lenge jeg spurte så får jeg vel bare ha det så godt. Nå er det 3 år siden vi snakket om dette, så dette er jo ikke akkurat noe jeg går å tenker på :ler:

Men jeg synes ikke det er noe galt å fortelle hverandre sånne ting. Kan jo skjønne det at noen reagerer helt voldsomt, og jeg hadde vel kanskje gjort det jeg også hvis jeg hadde visst at kjæresten min hadde ligget med halve nabolaget. Fortid er fortid er det noen som sier; sant nok, men jeg for min del ville heller vite enn å gå å lure, for jeg må nok ærlig innrømme at jeg var litt nysgjerrig på min kjæres fortid akkurat i begynnelsen av forholdet :blunke: Men det er vel bare sånn det er....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...