Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg satt på jobb i dag, og fikk inn en melding på telefonen fra netcom om at abbonementet mitt var blitt oppgradert, og telefonen var sendt. Jeg har hverken vært i kontakt med netcom, og heller ikke bestilt ny telefon og abbonement. så jeg ringte kundeservice, og satt og venta i 8 minutter på at han her fyren var taus og lette på dataen sin. når stillheten endelig ga seg, sa han; hmm.. merkelig.. jeg vet ikke hva som har skjedd. han kunne ikke flytte tilbake abbonementet mitt på det jeg har fra før av, og jeg har nå en ny bindingstid på 1 år.. det er jo rart at de kan gjøre slik, uten å ha snakket med meg? de må vel ha noe personlig informasjon for å kunne sende meg en splitter ny telefon og et nytt abbonement?

tydeligvis ikke..

hvordan skal jeg forholde meg til dette? orker ikke bruke mere penger på kundeservice, jeg ringer fra et abbonement med 1.59 i minuttet nå:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du får telefonen/papirene, så skal det ligge ved et angrerettskjema.

Bare å fylle ut dette, og returnere alt sammen, så skal alt være greit.

Gjest Frysepulver
Skrevet

En avtale bør vel være underskrevet - be de sende kopi av det papiret du har signert på ;)

Skrevet

han jeg ringte sa at det var blitt bestilt fra nettet. noe mer info kunne han ikke gi meg, men jeg ser på nettsidene at alt man trenger å skrive inn for å bestille telefonabbonement og en telefon, er person nummer. så kommer adresse og alt opp automatisk, og det er bare til å trykke på bekreft. sykt system!

Skrevet

Haha! Dette hadde jeg ikke godtatt!

Det er ikke ditt problem. Uansett, hvis de mener de har en avtale med deg, så må du vel signere/ha signert/gitt samtykke til noe. Og da kan du jo spørre hvilken avtale dere har gjort, og om å få se på denne.

Hvis du ikke er enig i det som har skjedd, hadde jeg bare nektet å forholde meg til det. Det er DERES problem, ikke ditt. Og at DU skal bruke penger på å rydde opp er jo også nesten urimelig. Det er mulig du kan kreve dine utlegg tilbake (det er jeg usikker på).

Gjest lillebøll
Skrevet

Jobber på kundeservice for et annet firma. Send en mail på dette, der du klager på behandlingen, du sier hva saken gjelder og at du skal ha abonnementet tilbake dit det var og at du ikke skal ha telefon.

Ta vare på mailen du sender. Mye vanskeligere for dem å komme unna med det da. Vi ordner opp i alt vi får skriftlig på en skikkelig måte. Hva som hender med de som kun ringer inn på telefonen er så ymse hvem som tar den.

Sender du den skriflig er det og enklere å sende saken opp i systemet dersom saksbehandler lurer på hva som er rutinen i slike saker.

Gjest Gjest
Skrevet

Uff, utrolig kjedelig å bli utsatt for identitetstyveri. Håper den personen som har fått tak i personnummeret ditt ikke fortsetter, for vedkommende kan skape sykt mye problemer for deg.

Link

Skrevet

ringte dem dagen etterpå, og fikk ordna opp i det. (men først, ga de meg kontantkort abbonement, så jeg måtte fylle på kontoen min for å ringe..) hadde young talk fra før av, så de pengene jeg hadde igjen der var forsvunnet. men nå etter mye om og men har jeg endelig fått det tilbake slik jeg vil ha det. Men de kunne fremdeles ikke fortelle meg hva som hadde skjedd..

kanskje noen som har vært litt ivrige på å selge nytt telefon med abbonement? (begge gangene jeg ringte kundeservice spurte de meg på slutten av samtalen om jeg var interessert i ny telefon, fordi de hadde flotte fantastiske tilbud nå.) DA ble jeg forbanna. :sur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...