Gå til innhold

hvor mange ganger på do daglig?

Fremhevede innlegg

Skrevet

hehe... ja, av alle ting å spørre om! jeg blir nemlig sprø! jeg må tisse sikkert 7 ganger om dagen!

er det vanlig?

hva med dere? :legrine:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Varierer.

Ligger på rundt 5-7 til vanlig (og iblant en time eller to hvor jeg går flere ganger i timen), men rett rundt eggløsning går jeg ca 1 gang i timen tror jeg.

Gjest Gjest
Skrevet

Kan ofte gå en gang i timen. Men så drikker jeg mye vann.

Skrevet

Jeg har ikke telt, men alt fra 5 - 15 ganger, avhengig av hvor mye og hva jeg drikker. Drikker jeg bare en kopp kaffe, må jeg i alle fall på do (minst) 5 ganger. Så jeg drikker sjeldent kaffe.

Skrevet

Jeg drikker også mye vann og går ofte på do for å tisse.

Gjest Tweek
Skrevet

Jeg går kanskje 3-4 ganger per dag jeg.

Skrevet

Har aldri telt, men regner med det er mellom 5 og 10 ganger daglig.

Gjest Silmarill
Skrevet

Har heller aldri telt, men tviler på at jeg går så mange ganger på do for å tisse altså.

Man drikker jo mer nå i varmen fordi man svetter mye.

Gjest vimse
Skrevet

Synes ikke 7 ganger var så allverdens, jeg ligger vel på rundt 5-6 selv tror jeg, men det varierer alt etter væskeinntak, stress, osv.

Det som mange ikke tenker på er at når man går på do så gjør man det raskest mulig, og kan risikere at man ikke tømmer seg godt nok og opplever at man må fortere på do igjen. Likeså kan en blære som ikke får tømt seg godt nok over lengre tid skape grobunn for bakterieutvikling som igjen kan fremkalle uvi og slike ting.

Skrevet

Hmm.. Tror det er en 5-6 ganger, men har ikke tenkt over dette før ;) Hvis jeg har trent, føler jeg at jeg må hele tiden, for da drikker jeg så mye vann.

Skrevet

Tja. Jeg er hun som "alltid må på do", så vil tippe sånn ca 1 gang i timen. Må på do kort tid etter å ha drukket ett eneste glass med f.eks vann. Slitsomt til tider.

Skrevet

Teller ikk hvor mange ganger jeg går på do i løpet av dagen, men syntes ikke 7 ganger hørtes mye ut. Drikker endel vann, særlig nå på sommeren og det må ut så jeg går nok på do en 15- 20 ganger i døgnet. Hender at jeg må opp i løpet av natta også. Drikker jeg en kopp kaffe er det som regel to som må ut igjen :ler: . Og det blir da noen kopper i løpet av dagen. :kaffe:

Skrevet

Med all kaffen jeg drikker i løpet av en hverdag, ender jeg nok opp på toalettet minst ti ganger.

Drikker minst 4 kopper på jobb, pluss en stor 7/11 kopp før arbeidstid.

Skrevet

Visste ikke at så mange gikk så ofte på do! Da må det være noe rart med de jeg jobber med...sjelden tissepauser der i gården, i løpet av en åtte-timers vakt! (Kan umulig være sunt for blæra...)

Jeg har ikke telt hvor ofte jeg går, kanskje 6-7 ganger.

Skrevet

hehe... ja, da fikk vi snakket om det også:) hmmm, jeg er også slik at jeg må på do rett etter inntak av væske. la bare merke til dovandringa mi etter en dag på møte med kolleger. jeg gikk på do hele tiden, mens de fire andre var på do 0-2 ganger på 6 timer.

Skrevet

Har du ellers merket økt trafikk til doen i det siste? I såfall et klassisk graviditetstegn, hehe....

Gjest Sativa
Skrevet
Har aldri telt, men regner med det er mellom 5 og 10 ganger daglig.

Samme her. Må oftest tisse på kvelden, jeg kan være hele dagen på jobb uten å tisse en eneste gang. (men jeg går og holder meg lenge av gangen, skal bare ditt og bare datt først osv)

Har sikkert også sammenheng med at jeg pleier å drikke pepsi max på kveldene.

Skrevet (endret)

Tre til fire gonger vanlegvis. Når eg står opp, ein gong på jobb, og kanskje ein gong når eg kjem heim (men ikkje alltid), og til slutt før eg legg meg.

Har dopapir VELDIG lenge når eg først kjøper ein pakke, og håndsåpa på vasken på do varer nesten evig....

Endret av Badlands
Gjest Solsikke
Skrevet
Tja. Jeg er hun som "alltid må på do", så vil tippe sånn ca 1 gang i timen. Må på do kort tid etter å ha drukket ett eneste glass med f.eks vann. Slitsomt til tider.

Sånn er jeg og. Veldig slitsomt i situasjoner der man må sitte lenge i ro uten å kunne gå på do. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...