Gjest Karete Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Jeg skal ta en brystreduksjon om noen uker nå og har noen spm ang dette temaet. Synes det er litt urovekkende å opereres og dra hjem samme dag? Eller er dette helt vanlig? Er det store smerter? Kjenner noen som har gjort det og de syntes ikke det var noe vondt.. Hvor lenge må jeg ligge i ro og sånn? Hva er viktig?
Gjest Blondie65 Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 At du følger alle anvisninger du får fra sykehuset vedrørende bruk av støtte BH, tunge løft, etc. Jeg kjenner noen som har gjort det og er veldig fornøyd. Ingen anger, har ikke hørt noe om smerter, etc. Jeg kan sitere gledeshylet som kom etter ny-innkjøp: "Se en topp uten BH under, sist gang var jeg 10 år!" Hun er nå en lykkelig c-cup. Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Hei! Jeg har selv gjennomgått denne operasjonen. Jeg kom til sykehuset kl. 11 og reiste hjem kl 15.30. Du får smertestillende, så hjemturen var ikke vond, men jeg var litt trøtt. Utover kvelden og første natta hadde jeg litt vondt, men ikke noe av betydning. Jeg lå på sofaen og fikk hjelp til å gå på toalettet. Få noen til å dytte bak i ryggen din når du skal sette deg opp. Dagen etter var jeg faktisk på et kjøpesenter for å kjøpe meg sports bh og hadde ikke vondt i det hele tatt etter dette! Jeg var DD-E størrelse og er nå en liten C. Jeg fjerna ca 400gr på hvert bryst. Jeg er strålende fornøyd med valget jeg tok! Ikke mer vond nakke og hodepine, klæra sitter fimt og det gjør ikke vondt når jeg trener. Vær nøye med å tape, jeg tapa i et halvt år. Ellers ikke løft armene over skulderhøyde de første ukene og ikke løft tunge ting.
Gjest =tentacle= Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 Jeg skal ta en brystreduksjon om noen uker nå og har noen spm ang dette temaet. Synes det er litt urovekkende å opereres og dra hjem samme dag? Eller er dette helt vanlig? Er det store smerter? Kjenner noen som har gjort det og de syntes ikke det var noe vondt.. Hvor lenge må jeg ligge i ro og sånn? Hva er viktig? Stusser over at du ikke har fått denne informasjonen fra klinikken. Du skal kanskje opereres på et offentlig sykehus? Det bør finnes en brosjyre eller annen skriftlig informasjon til deg der du skal gjøre det, du kan ringe dit og spørre. Greit å vite slikt på forhånd.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå