Gå til innhold

Klatre på biltak i 80 km. i timen!


Gjest tomat Mina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Dette er hårreisende og idioti :forvirret:

FOR EN DUST :frustrert:

Fra artikkelen:

"Når man gjør sånne ting forteller det at man har en veldig egoistisk tankegang. De kan ikke være klar over hvilken fare de utgjør for seg selv og andre, sier Hasseldal til agderposten.no."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for en stor idiot :frustrert: ....men men det finnes slike folk....sånn er det jo med tog også...

Kan de ikke bare drive med basehopping i stedet da, da utsetter de ikke andre enn seg selv i fare hvertfall....

Og drar de i Trollveggen får de ikke hjelp heller, hvis de faller på en fjellhylle :ler:

Det finnes folk som har noe helt idiotisk med adrenalinsug og da i noen svake øyeblikk gjør de ting som dette.

Det er bedre enn å døyve det med narkotika synes jeg, men de må slutte å sette andre i fare med slike ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tabby

For å si det sånn: Hadde det vært meg som kjørte i bilen bak her, så hadde jeg blitt så sint at jeg hadde kjørt inn på busslomma etter dem og gitt dem huden full.

Om han hadde mistet taket og endt opp i min bil, så skulle jeg blitt en drapskvinne? Pga en :frustrert: tulling???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror noen har sett filmen Deathproof kanskje, der gjør dem jo det.

Håper for guds skyld de gjorde det av "fri" vilje og ikke pga noe de så i en tarantinofilm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...