Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

dette er en ting som begynner å irritere meg litt... jeg har internett fra nextgentel og er veldig fornøyd med det bortsett fra en ting.

jeg får regninger som har betalingsfrist den 22 hver måned og da setter jeg betalingen til den 21 (passer bra med andre regninger), sånn har jeg gjort nå i over to år.

men HVER ENESTE forbannede måned så sender de meg en regelrett trussel på mail OG telefon (??) tre dager før betalingsfristen om at hvis jeg ikke betaler innen fristen så reduserer de hastigheten min ??

altså... betalingsfristen har ikke gått ut en gang ? betalingen var tre dager forsinket EN gang men det var pga banken og det vet de godt da denne banksaken også var i media og jeg sa ifra før fristen gikk ut at her kunne det ta litt tid.

er dette vanlig oppførsel hos andre nettleverandører ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Emera
Skrevet

Hm, så merkelig.

Jeg har ikke opplevd dette fra NGT. Får en påminnelsesmail dagen før forfall, men det er alt.

Skrevet (endret)

påminnelsesmail er jo greit men denne regelrette trusselen både på mail OG telefon ???

knurr ! :frustrert:

Endret av minienthe
Skrevet

NGT er et møkka selskap.

Hadde problemer med linjen en gang i to uker (helt død).

Jeg fikk beskjed om at de skulle sende noen så snart de kunne. Noen dager senere fikk jeg beskjed om at de skulle bygge ut sentralen, så jeg måtte vente til da men at de skulle sette det som en hastesak så jeg skulle få hjelp innen da og da. Ringte innen den gitte datoen siden jeg ikke hørte noe, og da hadde de ikke noen hastesak på meg.

Sende så en mail fra skolen om at jeg sa opp linjen pga dårlig behandling og ingen fullgode svar. Dagen etter ringte de og sa at jeg kunne få en mann på døren som skulle ordne alt den samme dagen... om jeg ville... For å si det slik så har jeg ikke NGT lengre.

Hos Get får jeg bare en efaktura, og en mail fra banken om at den har kommet. Aldri noe mer.

Da jeg hadde NGT fikk jeg kun et brev.

Du er nesten nødt til å spørre dem om hvorfor de plager deg. Men ikke forvent noen gode svar. Men det er lov å håpe.

Skrevet

Det høres veldig spesielt ut. Jeg har NGT, men bruker avtalegilo som blir trekt nøyaktig den 22. hver mnd. Aldri vært noe problem.

Kanskje de tror at du hele tiden ligger en måned på etterskudd? Send e-post og spør!

Skrevet

Vi har brukt NGT i 7 år og aldri opplevd noe slikt og vi har heller ingenting annet å utsette på NGT. Man hører jo så mye om hvilket dårlig rykte de har, men det er absolutt ikke vår erfaring.

Skrevet

Vi har heller ingen negative ting å si om NGT. Jeg syns derimot de er raske og jeg har fått god hjelp på telefonen, og ikke noe problemer med giro eller noe purring... (har fartsproblemer nå, men jeg tror det er min feil, ikke NGT)

Skrevet
Kanskje de tror at du hele tiden ligger en måned på etterskudd? Send e-post og spør!

burde de ikke ha opplyst om dette da ?

Skrevet
Vi har brukt NGT i 7 år og aldri opplevd noe slikt og vi har heller ingenting annet å utsette på NGT. Man hører jo så mye om hvilket dårlig rykte de har, men det er absolutt ikke vår erfaring.

jeg er utrolig fornøyd med de selv bortsett fra på akkurat dette punktet her, det begynner å bli et gaske stort irritasjonsmoment.

Skrevet

Ta det opp med dem og spør hvorfor det slik og gi uttrykk for din misnøye.

Skrevet

Jeg har UTROLIG masse å utsette på NGT nå, er å sinna at jeg holder på å sprekke!

Har vært tidvis uten nett hver dag i OVER en mnd nå, uten at de har klart å få fiksa en dritt. Sendte meg ny ruter uten at de trodde det var feilen. Maser om å bytte ut ledninger enda vi vet det ikke er feilen. Påstår det ene og det andre som vi vet ikke er problemet. Skulle sende tekniker, jeg ventet og ventet.. Ringte dem etter en uke med venting på tekniker, og oj...! Noen hadde lukket saken og avbestilt teknikeren så det var jo ikke rart det ikke kom noen... Har fått åpnet saken igjen, og purret. Skulle komme tekniker i dag, men så ringte en tante og sa at det ble avlyst. Men i morgen...

Jaja. Hvis jeg i det hele tatt får postet dette blir jeg glad, for lampa på ruteren blinker igjen. Og igjen... Nett i tre minutter, uten et kvarter. Nett en time, uten i 20 sek, av og på 30 sek om gangen, så noen timer, sekunder, timer og innomellom en hel dag enten med eller uten nett. I over en måned!

Og idioten meg klarte det kunststykket for halvannen mnd siden å betale for seks mnd fram i tid, det var lurt det... Hurra for NGT!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...