Gjest gjesta Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Prøver å finne ut av vista...får man ikke med word der? Tungvint med vista, synes jeg. hva synes dere som har tatt det i bruk?
Gjest *.* Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Word er en del av Microsoft Office pakken og kommer ikke med Windows Vista. Det har aldri vært en del av Windows. Det du kan gjøre er å laste ned OpenOffice. Det er også mulig å få tak i norsk staveordbok til OpenOffice. OpenOffice likner på Office men er ikke det samme. Evt så kan du kjøpe Microsoft Office. Brukte Vista i to dager ved første installasjon og en uke ved andre. Jeg er ikke en gjennomsnittsbruker, så den nye sikkerheten var maks irriterende. Men den er sikkert grei å ha for de som ikke har for mye erfaring. Det var faktisk så mange andre ting som skapte problemer med mitt bruk at jeg gikk tilbake til XP. Etter min mening så vil ikke Vista være verdt å installere igjen før Service Pack 1 kommer ut. Om jeg er "nødt" til å bytte OS går jeg heller til Ubuntu Linux.
LaraCroft Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Jeg har ikke hatt noe problemer med vista. Veldig fornøyd, egentlig overraskende. Hadde XP tidligere og var litt usikker på om den bærbare min ville tåle oppgradering til vista, men det gjorde den Og nå vil jeg ikke gå tilbake. Men jeg ser jo at det tar litt tid til å bli kjent med alle nye funksjoner som er kommet da... Jeg er vel det du kan kalle en gjennomsnittsbruker og likte det nye designet til vista godt da PS: er sammen med en siv.ing i data, så da har jeg hjelp til evt problemer Bare ikke installer mer enn du trenger så slipper du dette sikkerhets spørsmålet som dukker opp "hele" tiden. Når du har det du trenger så er vista kjempebra. Men ser jo at det kunne vært bedre også da;)
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 Word er noe sdom er utenom, og sikkerrhetsgreia er noe jeg bare får opp i starten av noe. Eneste som irriterer meg er at det er to ting jeg ikke får installert og som jeg ikke vet hvem som er produsent heller..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå