Isolde Cioc Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Det er nå muligheter for å tjene noen lindendollar til livets opphold hos Kvinneguiden i Second Life. Du kan jobbe med å vaske vinduer på Kvinneguidens lokaler, eller koste/vaske inngangspartiet. På sikt dukker det kanskje opp flere småjobber!
Gjest Silmarill Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Det er nå muligheter for å tjene noen lindendollar til livets opphold hos Kvinneguiden i Second Life. Du kan jobbe med å vaske vinduer på Kvinneguidens lokaler, eller koste/vaske inngangspartiet. På sikt dukker det kanskje opp flere småjobber! Tøft Jeg driver nå å vasker vinduene, men jeg vil ha bedre betalt
Toro Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 (endret) pøh..en femmer få holde. *knip igjenn portemoneen* Endret 22. juni 2007 av Toro
Pail Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 (endret) Ikke måte hvor du vasker heller! Jeg danser til livets opphold, jeg Endret 22. juni 2007 av fjellfiol
Lilith Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 Jeg kommer meg ikke til KG, jeg. Og alt går så forferdelig treeeeeeeiiiiiiiiiiigt!
Pail Skrevet 22. juni 2007 #6 Skrevet 22. juni 2007 Jeg kan teleportere deg! Om du sier hvem du er i SL
Amalie_85 Skrevet 22. juni 2007 #7 Skrevet 22. juni 2007 Jeg får ikke kommet inn på SL i det hele tatt jeg så kommer dere å bare frister
Amalie_85 Skrevet 22. juni 2007 #9 Skrevet 22. juni 2007 Vet ikke, det er noe feilmelding eller noe tror jeg. Jeg skjønner så lite av det at jeg ikke vet. Kan jo alltids spørre sambo kanskje om han kan hjelpe meg. Vet han har laga figur der, men han bruker den ikke
Gjest Silmarill Skrevet 22. juni 2007 #10 Skrevet 22. juni 2007 (endret) Ikke måte hvor du vasker heller! Jeg danser til livets opphold, jeg Dere griser jo så ille til når dere er der, spesielt når Milkaway danser krigsdans med kosten så møkka fyker opp til mine nyvaskede vinduer Vasket der kjempeleng, tok en tur til Bryggen i Bergen, kommer tilbake og rutene ser ikke ut....så nå må jeg vaske alt på nytt Nå har du Pail tatt deg en laaaang høneblund mens du koster og får betalt Endret 22. juni 2007 av Silmarill
Gjest Silmarill Skrevet 22. juni 2007 #11 Skrevet 22. juni 2007 pøh..en femmer få holde. *knip igjenn portemoneen* Har du sett meg der Toro? Jeg fortjener mere betalt, så jeg får betalt legen etter senebetennelse i armen så mye som jeg pusser ruter Vet ikke, det er noe feilmelding eller noe tror jeg. Jeg skjønner så lite av det at jeg ikke vet. Kan jo alltids spørre sambo kanskje om han kan hjelpe meg. Vet han har laga figur der, men han bruker den ikke Det var jo merkelig og synd :klø: Spør samboeren din du
Toro Skrevet 22. juni 2007 #12 Skrevet 22. juni 2007 Har du sett meg der Toro? Jeg fortjener mere betalt, så jeg får betalt legen etter senebetennelse i armen så mye som jeg pusser ruter Jeg er på jobb så jeg kan ikke gå inn dit.
Pail Skrevet 22. juni 2007 #13 Skrevet 22. juni 2007 Dere griser jo så ille til når dere er der, spesielt når Milkaway danser krigsdans med kosten så møkka fyker opp til mine nyvaskede vinduer Vasket der kjempeleng, tok en tur til Bryggen i Bergen, kommer tilbake og rutene ser ikke ut....så nå må jeg vaske alt på nytt Nå har du Pail tatt deg en laaaang høneblund mens du koster og får betalt haha.... ja det er en kjempegod jobb det der..
Cata Skrevet 22. juni 2007 #14 Skrevet 22. juni 2007 haha.... ja det er en kjempegod jobb det der.. Ikke sovne i stigen da.... *redd* :hår:
Pail Skrevet 22. juni 2007 #15 Skrevet 22. juni 2007 Neida...Det har jeg ikke fått til ennå hmm... *innogprøve*
Cata Skrevet 22. juni 2007 #16 Skrevet 22. juni 2007 Jeg fortjener mere betalt, så jeg får betalt legen etter senebetennelse i armen så mye som jeg pusser ruter Jeg tenker på armen din, så jeg har overtatt vinduspussejobben... *snill*
Pail Skrevet 22. juni 2007 #17 Skrevet 22. juni 2007 Det funka det! jeg lå og sov i løse luften.. tror kanskje jeg har en liten houdini i meg....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå