Gå til innhold

Jobb hos Kvinneguiden i Second Life

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er nå muligheter for å tjene noen lindendollar til livets opphold hos Kvinneguiden i Second Life. Du kan jobbe med å vaske vinduer på Kvinneguidens lokaler, eller koste/vaske inngangspartiet.

På sikt dukker det kanskje opp flere småjobber! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Silmarill
Skrevet
Det er nå muligheter for å tjene noen lindendollar til livets opphold hos Kvinneguiden i Second Life. Du kan jobbe med å vaske vinduer på Kvinneguidens lokaler, eller koste/vaske inngangspartiet.

På sikt dukker det kanskje opp flere småjobber! :)

Tøft :)

Jeg driver nå å vasker vinduene, men jeg vil ha bedre betalt ;)

Skrevet (endret)

pøh..en femmer få holde. :tunge1:

*knip igjenn portemoneen*

Endret av Toro
Skrevet (endret)

Ikke måte hvor du vasker heller!

Jeg danser til livets opphold, jeg :)

Endret av fjellfiol
Skrevet

Jeg kommer meg ikke til KG, jeg. Og alt går så forferdelig treeeeeeeiiiiiiiiiiigt!

:tristbla:

Skrevet

Jeg kan teleportere deg!

Om du sier hvem du er i SL

Skrevet

Jeg får ikke kommet inn på SL i det hele tatt jeg :frustrert:

så kommer dere å bare frister :ler:

Skrevet

Vet ikke, det er noe feilmelding eller noe tror jeg.

Jeg skjønner så lite av det at jeg ikke vet. Kan jo alltids spørre sambo kanskje om han kan hjelpe meg. Vet han har laga figur der, men han bruker den ikke

Gjest Silmarill
Skrevet (endret)
Ikke måte hvor du vasker heller!

Jeg danser til livets opphold, jeg :)

Dere griser jo så ille til når dere er der, spesielt når Milkaway danser krigsdans med kosten så møkka fyker opp til mine nyvaskede vinduer :sur:

Vasket der kjempeleng, tok en tur til Bryggen i Bergen, kommer tilbake og rutene ser ikke ut....så nå må jeg vaske alt på nytt :fy_fy:

Nå har du Pail tatt deg en laaaang høneblund mens du koster og får betalt :forvirret:

;)

Endret av Silmarill
Gjest Silmarill
Skrevet
pøh..en femmer få holde. :tunge1:

*knip igjenn portemoneen*

Har du sett meg der Toro?:)

Jeg fortjener mere betalt, så jeg får betalt legen etter senebetennelse i armen så mye som jeg pusser ruter :ler:

Vet ikke, det er noe feilmelding eller noe tror jeg.

Jeg skjønner så lite av det at jeg ikke vet. Kan jo alltids spørre sambo kanskje om han kan hjelpe meg. Vet han har laga figur der, men han bruker den ikke

Det var jo merkelig og synd :klø:

Spør samboeren din du :)

Skrevet
Har du sett meg der Toro?:)

Jeg fortjener mere betalt, så jeg får betalt legen etter senebetennelse i armen så mye som jeg pusser ruter :ler:

Jeg er på jobb så jeg kan ikke gå inn dit. ;)

Skrevet
Dere griser jo så ille til når dere er der, spesielt når Milkaway danser krigsdans med kosten så møkka fyker opp til mine nyvaskede vinduer :sur:

Vasket der kjempeleng, tok en tur til Bryggen i Bergen, kommer tilbake og rutene ser ikke ut....så nå må jeg vaske alt på nytt :fy_fy:

Nå har du Pail tatt deg en laaaang høneblund mens du koster og får betalt :forvirret:

;)

haha.... ja det er en kjempegod jobb det der.. :ler:

Skrevet
haha.... ja det er en kjempegod jobb det der.. :ler:

Ikke sovne i stigen da.... *redd* :hår:

Skrevet

Neida...Det har jeg ikke fått til ennå

hmm...

*innogprøve*

Skrevet

Jeg tenker på armen din, så jeg har overtatt vinduspussejobben...

*snill*

Skrevet

Det funka det! jeg lå og sov i løse luften.. tror kanskje jeg har en liten houdini i meg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...