Gå til innhold

Hudleger i bergen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg må til en hudlege fort som ikke koster skjorten. Skal kanskje på viktig jobbintervju og da kan ikke jeg se ut som en spedalsk i tryne. Jeg snakket med fastlegen min og han kan ikke før over sommerferien, og volvat skal ha 900,- kr timen og da må jeg vente til onsdag. 900,- er litt drøyt og det har jeg ikke råd til med mindre jeg dropper sydenturen min. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jeg blakk, men har time i morgen... Tenker på det slik at gevinsten med å bli kvitt problemene er større enn utgiften forhåpentligvis.

Hva f**** skal en med fastleger? Jeg har ikke vært hos fastlegen min en gang, hver gang jeg trenger han så er han ikke tilgjengelig før lenge etter jeg trenger han.

Skrevet

Ser en bort i fra Volvat så er det faktisk 6mnd. ventetid hos hudleger, også hos de private klinikkene som tar i mot henvendelser. Synd, men sant. Håper du får jobben i det minste.

Gjest Gjest
Skrevet

Hvis det er noe som haster kan du gå på legesenteret hvor fastlegen din hører til og be om en annen lege for raskere konsultasjon. Har samme problemet med min fastlege, så jeg har stort sett endt med å avbestille timer i ren utålmodighet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...