Gjest Frysepulver Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Jeg har en liten dør i 2. etg. med et vindu i. Jeg pleier å kle på meg i det rommet og ønsker å skåne naboene mest mulig. Hva kan jeg gjøre for å minske innsynet? Vil ikke ha gardin ettersom jeg synes det ser helt jævlig ut. Finnes det noe jeg kan påføre vinduet som gjør sikten litt dårligere f.eks?
Gjest Bodillen Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Du kan jo lime på sånne greier som ser frostet ut? Du får dem både i hele "ark" og i mønster. Tror Jernia har dem. Eller du kan henge opp en stor hengeplante foran. Men den varer jo ikke lenge hos deg, så det første forslaget er vel det mest fornuftige...
Gjest Alyx Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Kjøp sånn forhengstativ som de har i gamle filmer
Gjest KATTAstrofe Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 Mener IKEA har sånn frostetlook-tape. Søsteren min kjøpte i alle fall der for et par år siden.
Gjest Frysepulver Skrevet 17. juni 2007 #6 Skrevet 17. juni 2007 Du kan jo lime på sånne greier som ser frostet ut? Du får dem både i hele "ark" og i mønster. Tror Jernia har dem. Eller du kan henge opp en stor hengeplante foran. Men den varer jo ikke lenge hos deg, så det første forslaget er vel det mest fornuftige... Slettes ikke dumt. En plante foran en dør vil jo se helt latterlig ut. Når det gjelder døsraten til levende ting i mitt hjem så er det så sin sak - men all den tid jeg har en blomsterbutikk 5 meters gange unna så ser jeg egentlig ikke problemet Kjøp sånn forhengstativ som de har i gamle filmer Åssen? :klø: Mener IKEA har sånn frostetlook-tape. Søsteren min kjøpte i alle fall der for et par år siden. Takk for tips
Gjest Frysepulver Skrevet 17. juni 2007 #7 Skrevet 17. juni 2007 Du får kjøpt frostmaling på hobbybutikker Går det av igjen da?
Gjest Pax Skrevet 18. juni 2007 #8 Skrevet 18. juni 2007 (endret) Åssen? :klø: Forskjerm kalles det. Typisk greie for filmer fra 50-tallet, dama går bak en slik skjerm for å skifte (ofte kan man se siluetten hennes bak skjermen) også slenger hun strømper og bh slik at de henger over skjermen, mens helten ser på og nesten sikler. Endret 18. juni 2007 av Pax
Veronal Skrevet 18. juni 2007 #9 Skrevet 18. juni 2007 Du får kjøpt folie på både Ikea og f.eks. vakrevinduer.no. Sistnevnte selges også gjennom forskjellige forhandlere (se forhandlerlisten).
Gjest Elastica Skrevet 18. juni 2007 #10 Skrevet 18. juni 2007 dama går bak en slik skjerm for å skifte (ofte kan man se siluetten hennes bak skjermen) også slenger hun strømper og bh slik at de henger over skjermen, mens helten ser på og nesten sikler. Følger helten med, dersom man kjøper en slik skjerm?
Lula Skrevet 18. juni 2007 #11 Skrevet 18. juni 2007 Forskjerm kalles det. Typisk greie for filmer fra 50-tallet, dama går bak en slik skjerm for å skifte (ofte kan man se siluetten hennes bak skjermen) også slenger hun strømper og bh slik at de henger over skjermen, mens helten ser på og nesten sikler. Forskjerm? Heter det ikke skjermbrett da? Jeg hadde gått for folie på vinduet. Som nevnt over har både Jernia og Ikea det. Har også sett flotte mønstrede folier rundt omkring på nett.
øyenstikker Skrevet 18. juni 2007 #12 Skrevet 18. juni 2007 Sånn skjerm er så kult. Vil ha, vil ha, vil ha
Gjest Pax Skrevet 18. juni 2007 #13 Skrevet 18. juni 2007 Følger helten med, dersom man kjøper en slik skjerm? Oh! Kanskje jeg må kjøpe en.
Gjest Pax Skrevet 18. juni 2007 #14 Skrevet 18. juni 2007 Forskjerm? Heter det ikke skjermbrett da? Du har nok rett.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå