Gå til innhold

Vinud med innsyn

Fremhevede innlegg

Gjest Frysepulver
Skrevet

Jeg har en liten dør i 2. etg. med et vindu i. Jeg pleier å kle på meg i det rommet og ønsker å skåne naboene mest mulig. Hva kan jeg gjøre for å minske innsynet? Vil ikke ha gardin ettersom jeg synes det ser helt jævlig ut. Finnes det noe jeg kan påføre vinduet som gjør sikten litt dårligere f.eks?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bodillen
Skrevet

Du kan jo lime på sånne greier som ser frostet ut? Du får dem både i hele "ark" og i mønster. Tror Jernia har dem.

Eller du kan henge opp en stor hengeplante foran. Men den varer jo ikke lenge hos deg, så det første forslaget er vel det mest fornuftige...

Skrevet

Kjøp sånn forhengstativ som de har i gamle filmer ;)

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Mener IKEA har sånn frostetlook-tape. Søsteren min kjøpte i alle fall der for et par år siden.

Skrevet

Du får kjøpt frostmaling på hobbybutikker

Gjest Frysepulver
Skrevet
Du kan jo lime på sånne greier som ser frostet ut? Du får dem både i hele "ark" og i mønster. Tror Jernia har dem.

Eller du kan henge opp en stor hengeplante foran. Men den varer jo ikke lenge hos deg, så det første forslaget er vel det mest fornuftige...

Slettes ikke dumt. En plante foran en dør vil jo se helt latterlig ut. Når det gjelder døsraten til levende ting i mitt hjem så er det så sin sak - men all den tid jeg har en blomsterbutikk 5 meters gange unna så ser jeg egentlig ikke problemet ;)

Kjøp sånn forhengstativ som de har i gamle filmer ;)

Åssen? :klø:

Mener IKEA har sånn frostetlook-tape. Søsteren min kjøpte i alle fall der for et par år siden.

Takk for tips :)

Gjest Frysepulver
Skrevet
Du får kjøpt frostmaling på hobbybutikker

Går det av igjen da?

Skrevet (endret)
Åssen? :klø:

Forskjerm kalles det. Typisk greie for filmer fra 50-tallet, dama går bak en slik skjerm for å skifte (ofte kan man se siluetten hennes bak skjermen) også slenger hun strømper og bh slik at de henger over skjermen, mens helten ser på og nesten sikler.

Endret av Pax
Skrevet

Du får kjøpt folie på både Ikea og f.eks. vakrevinduer.no. Sistnevnte selges også gjennom forskjellige forhandlere (se forhandlerlisten).

Gjest Elastica
Skrevet
dama går bak en slik skjerm for å skifte (ofte kan man se siluetten hennes bak skjermen) også slenger hun strømper og bh slik at de henger over skjermen, mens helten ser på og nesten sikler.

Følger helten med, dersom man kjøper en slik skjerm?

Skrevet
Forskjerm kalles det. Typisk greie for filmer fra 50-tallet, dama går bak en slik skjerm for å skifte (ofte kan man se siluetten hennes bak skjermen) også slenger hun strømper og bh slik at de henger over skjermen, mens helten ser på og nesten sikler.

Forskjerm? Heter det ikke skjermbrett da?

Jeg hadde gått for folie på vinduet. Som nevnt over har både Jernia og Ikea det. Har også sett flotte mønstrede folier rundt omkring på nett.

Skrevet

Sånn skjerm er så kult.

Vil ha, vil ha, vil ha :)

Skrevet
Følger helten med, dersom man kjøper en slik skjerm?

Oh! Kanskje jeg må kjøpe en.

Skrevet
Forskjerm? Heter det ikke skjermbrett da?

Du har nok rett. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...