Gå til innhold

iskremmaskin


Pail

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har Kenwood (ikke akkurat den du linket til) og er veldig fornøyd med den. Enkel å bruke, lett å rengjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det denne du har? http://62.70.97.246/elektro/Default.aspx?s=iskremmaskin

Og blir isen softismyk eller hard som vanlig is, eller kan man velge?

Ja, den er det. Isen blir ganske myk, litt hardere enn softis, men ikke som vanlig iskrem. Jeg pleier å legge den i fryseren litt før den spises, så blir det perfekt konsistens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å legge den i fryseren litt før den spises, så blir det perfekt konsistens.

Det gjør jeg også (jeg har en annen iskremmaskin, da). Jeg har inntrykk av at det er meningen at man bare skal kjøre iskremen til den får softiskonsistens, og at man skal legge den i fryseren etterpå - uavhengig av hvilken maskin man har.

Endret av bada
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_minime_*

Hvis man får softis-konsitens går det vel fint å ha isen over i en anen bolle før man fryser den videre i fryseren? Ser for meg egne tres-is varianter i lange baner ;) Tror nok jeg må ha en sånn maskin ja - selv om det ikke er helt kompatibelt med slankingen jeg holder på med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis man får softis-konsitens går det vel fint å ha isen over i en anen bolle før man fryser den videre i fryseren? Ser for meg egne tres-is varianter i lange baner ;)

Den bør has over i en bolle med tett lokk, så det er ikke noe problem å lage tres-is! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...