marsy Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Hei, alltid gøy å høre om noen har gode restauranttips. Noen som har spesielt gode opplevelser i London? Vurderer å booke via toptable.co.uk, noen erfaringer?
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Det engelske kjøkken er vel ikke akkurat blant de beste i verden... ...beste matopplevelsene i London er blant de indiske restaurantene....det kryr av dem...bare i Bayswater og f eks Mayfair er det vel flere hundre...
Rosenrød Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Er en god italiensk en som heter Little Cottage, den ligger i Soho.
Bex Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 I Oxo Tower, som ligger på sørsiden av Thamsen, har de en flott restaurant i toppetasjen. Tror du må bestille på forhånd. I tillegg er det helt nydelig utsikt. Gå dit før skumringen, og nyt forandringene i lyset
evilla Skrevet 17. juni 2007 #5 Skrevet 17. juni 2007 Når jeg er i London er jeg alltid innom Burger Shack, de har verdens beste burgere!! Tror det er flere av dem i London, men hvertfall en i nærheten av oxford st.
Cronos Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 Det spørs jo litt hva du mener med *gode* restauranter, men Gaucho Grill er jo bra (flere stykker). Jeg fikk anbefalt en som heter Bleading Heart i Clerkenwell. Den i Tower 42 skal være bra. Oxo Tower får pluss for utsikt. toptable.co.uk funker bra. Eller squaremeal.
Kylling Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 Det ligger en regnskogrestaurant på Piccadilly som var ganske kul. Husker ikke hva den heter, men det var stilig interiør, god mat og bra service.
Gjest Tweek Skrevet 18. juni 2007 #8 Skrevet 18. juni 2007 Når vi var der sjekket vi ut forkjellige spisesteder hver dag. Morro og besøke cheers-resturanten men de var dårlige på service. Nandos har god mat, men husker ikke hvor de ligger.
marsy Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 19. juni 2007 Det engelske kjøkken er vel ikke akkurat blant de beste i verden... Tenkte heller ikke på engelsk husmannskost. Engelske restauranter hadde et dårlig rykte, men nå har London noen av verdens beste restauranter og dyktigste kokker. Når jeg er i London er jeg alltid innom Burger Shack, de har verdens beste burgere!! Tror det er flere av dem i London, men hvertfall en i nærheten av oxford st. Takk for tips, men det var ikke helt det jeg var ute etter. Det spørs jo litt hva du mener med *gode* restauranter Spennende interiør, bra meny og god mat. ------------------ Har bestemt oss for å teste ut Movida siden det er et kjent sted, med rimelig mat.
Gjest nero Skrevet 21. juni 2007 #10 Skrevet 21. juni 2007 Tror jeg har skrevet dette en gang tidligere her, men jeg vil anbefale å spise på La Capannia i Soho. Liten italiensk familieerstaurant med fantastisk god mat. http://www.london-eating.co.uk/2014.htm nero
Nilma Skrevet 21. juni 2007 #11 Skrevet 21. juni 2007 Her er en link til noen flotte restauranter. Jeg har gode erfaringer med Toptable, veldig lett å bruke og de har ofte gode tilbud. I fjor spiste vi f.eks. en tre-retters middag med vin til på Pied à Terre (som har to Michelinstjerner) og betalte 1200-1300 kroner - bestilt gjennom Toptable. Nydelig mat og fantastisk service.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå