Frigg Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Jeg fikk magevirus på torsdag. Måtte dra på legevakten torsdag natt pga magekramper og oppkast. De på legevakten kunne ikke gjøre noe, mageviruset er visst noe man bare må gjennom uten noe hjelp. Har nå hatt konstant vondt i magen i tre døgn og det gir seg ikke. Får ikke i meg verken drikke eller mat. Må nok prøve å få meg en time til legen i morgen for å få forlenget sykmeldingen Er det noen flere som har hatt dette viruset? Noen som har noen gode råd?
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Hva var det som gjorde at du tenkte "hm, nå poster jeg dette innlegget om magevirus på Generell debatt og ikke i Kropp og helse"?
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Jeg fikk diare i går og dret tynt brunt vann.Jeg har fortsatt mageknip og diare i dag, så kanskje jeg også har fått det?
Frigg Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. juni 2007 Hva var det som gjorde at du tenkte "hm, nå poster jeg dette innlegget om magevirus på Generell debatt og ikke i Kropp og helse"? Slik at du skulle ha noe å spørre om selvfølgelig!
little star Skrevet 17. juni 2007 #5 Skrevet 17. juni 2007 Jeg fikk magevirus på torsdag. Måtte dra på legevakten torsdag natt pga magekramper og oppkast. De på legevakten kunne ikke gjøre noe, mageviruset er visst noe man bare må gjennom uten noe hjelp. Har nå hatt konstant vondt i magen i tre døgn og det gir seg ikke. Får ikke i meg verken drikke eller mat. Må nok prøve å få meg en time til legen i morgen for å få forlenget sykmeldingen Er det noen flere som har hatt dette viruset? Noen som har noen gode råd? Har hatt det fleire ganger, men er lenge siden nå, husker at jeg følte meg sulten, men når jeg begynte å spise, orket jeg ingenting, endte tilslutt med at jeg fikk i meg litt tørr skive med rødbeter på, er kanskje ikke det beste, men det er vertfall mat, og uten mat kan det bli enda verre, så du kan jo prøve
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå