liv Skrevet 19. juni 2007 #21 Skrevet 19. juni 2007 Vi har tre laken og tre dynetrekk til den store dyna (i senga) og to laken til vogga, og tre til den lille dyna (vogga/vogna). Har vært akkurat passe.
Pasha Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #22 Skrevet 19. juni 2007 Bruker dere eget laken i vogna eller bare saueskinn?
Arwen Skrevet 19. juni 2007 #23 Skrevet 19. juni 2007 Jeg har både laken og saueskinn i vogna, litt fordi jeg ikke var helt glad for å bruke skinnet i 30 varmegrader. (Nå ser det jo ut som om jeg ikke kan fjerne det )
Pasha Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #25 Skrevet 19. juni 2007 men det er kanskje uannsett litt bortkastet med skinn (og laken også) i vogna i begynnelsen siden vi må ha vognpose der. Du får satse på en kald sommer arwen.. (men er egetnlig ikke skinn slik at det også funker i varmen? selv om jeg personlig synes det ser varmt ut jeg)
Donpedro Skrevet 19. juni 2007 #26 Skrevet 19. juni 2007 Mulig det er bortkastet da, kommer ann på hvor tykk pose. Selv mekrer jeg null og niks til den "svalende effekten" skinn visstnok skal ha, synes det kjennes veldig varmt ut på de varmeste dagene.. Men han ser ut til å trives, og underlag av helsetepper blir også varmt og klamt. Så derfor har jeg like greit beholdt skinnet. Er jo mykt og godt.
Pasha Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #28 Skrevet 19. juni 2007 ja, det må jo være en grunn til at man klipper sauene om sommeren tenker jeg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå