manducabulla Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Er det slik at når du hopper i havet og du har hatt på deg selvbruningskrem, at det forsvinner med en gang? Venninna mi fortalte meg at hun hadde hatt på seg selvbruningskrem, og var i Croatia, så kom hun ut hvitere enn det hun hadde vært når hun tok seg en svømmetur Det er litt skummelt, og da vil jeg heller unngå selvbruningskrem om det er slik Anybody?
manducabulla Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2007 :O men skjer det samme hvis man tar spraytan? sånn hos studio? og vet noen om noen bra steder? *desperat*
Gjest Alou Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 Jeg har aldri hørt det om spary tan. Den fargen pleier å sitte lenge - lengere enn vanlig selvbruning. Bare pass på at du skrubber kroppen godt først.
Supraspinatus Skrevet 17. juni 2007 #5 Skrevet 17. juni 2007 Selvbruning er jo ikke maling. Den gjør jo at kroppen selv produserer brunfargen. Så da må jo det være noe i vannet som bleker det, eller at man hopper uti vannet og vasker det vekk før kroppen selv har produsert fargen.
manducabulla Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. juni 2007 Nei, hun hadde tatt det på sånn ca 2-3 dager før hun badet. Det er jo ganske salt vann i Croatia. Vet ikke.. Bare skummelt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå