Gjest Pax Skrevet 18. juni 2007 #21 Del Skrevet 18. juni 2007 Jeg håper den neste jenta jeg forelsker meg i er betydelig mindre opptatt av størrelse enn den forrige var, jeg. Jeg har skrevet det mange ganger før, men jeg tror ikke det blir lagt merke til. Kvinner som derimot sier de vil ha stor, de blir hørt. Hvorfor legger man merke til det og ikke folk som sier annet? Jeg foretrekker altså +/- gjennsomnittlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jalp Skrevet 18. juni 2007 #22 Del Skrevet 18. juni 2007 Mistenker at dette er et påfunn fra en velutstyrt mann som ikke vil ha konkurranse om de peneste jentene En annen ting kan være at de peneste jentene som gruppe har erfaring fra flere menn enn mindre pene jenter, og derfor har mer utviklete preferanser. Måtte le da jeg så en jente drive og legge ut om hva som var viktigst av lengde, bredde, forholdet mellom hodet og skaftet osv, når hun etter eget utsagn (i en annen post) kun hadde hatt sex med aktuelle kjæreste. Man vet jo aldri...men stakkars mann da....det MÅ da bli mye å administrere? I tillegg blir det jo et nederlag å oppdage at ikke alle kvinner sukker henført med sløret blikk og kondens i hakket bare av synet av en pikk noe over snittet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
W. Wallace Skrevet 18. juni 2007 #23 Del Skrevet 18. juni 2007 Kan være verdt å nevne i denne sammenheng at mennesker med høy selvtillitt rater seg selv høyere utseendemessig og intelligensmessig enn mennesker med lav selvtillitt. Det finnes derimot ingen korrelasjon mellom utseende, intelligens og selvtillit, derimot er det en omvendt korrelasjon. M.a.o er ikke de kvinnene som ratet seg selv som meget attraktive i denne undersøkelsen annet enn middels/lite pene kvinner med god selvtillitt og hunger for store køller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 18. juni 2007 #24 Del Skrevet 18. juni 2007 Mistenker at dette er et påfunn fra en velutstyrt mann som ikke vil ha konkurranse om de peneste jentene En annen ting kan være at de peneste jentene som gruppe har erfaring fra flere menn enn mindre pene jenter, og derfor har mer utviklete preferanser. Måtte le da jeg så en jente drive og legge ut om hva som var viktigst av lengde, bredde, forholdet mellom hodet og skaftet osv, når hun etter eget utsagn (i en annen post) kun hadde hatt sex med aktuelle kjæreste. Selvfølgelig, dette er bare en del av mine store plan for å bygge meg et harem Det hørtes jo litt rart ut. Men, hun resorte kanskje bare og burde vært mindre skråsikker. Sa hun at det var viktig at hodet var stort i forhold til skaftet? Det har jeg hørt flere damer si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2007 #25 Del Skrevet 18. juni 2007 Jeg er en pen jente...og ja, jeg kan i hvertfall innrømme at jeg liker store eksemplarer best Bare tanken på en liten og tynn...nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2007 #26 Del Skrevet 18. juni 2007 Oops. Resonerte skulle det stå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2007 #27 Del Skrevet 19. juni 2007 Typisk KG. Når det refereres til en undersøkelse går alle som føler seg truffet i forsvarsposisjon og henviser til eget eksempel som er deres eget liv, der selvfølgelig ikke undersøkelsesresultatet gjelder. Jeg tror, uavhengig av eget liv, at dette kan stemme, det høres hvertfall logisk ut. Pene damer vil ha mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest =tentacle= Skrevet 19. juni 2007 #28 Del Skrevet 19. juni 2007 Pene damer vil ha mer Men vil mindre pene damer ha mindre? Hvis jeg er en burugle av rang, hvorfor skal jeg da være beskjeden når jeg svarer på et spørreskjema om hva jeg foretrekker? Kan vel hende at jeg fortsatt vil ha en drømmeprins, super jobb, masse penger, og suksess og kjærlighet og venner på alle bauger og kanter? Og en velutstyrt mann, hvis jeg synes det er bedre seksuelt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2007 #29 Del Skrevet 19. juni 2007 Jeg tror, uavhengig av eget liv, at dette kan stemme, det høres hvertfall logisk ut. Pene damer vil ha mer Kjekke gutter vil også ha mer, men innser med tiden at pene jenter har en tendens til å være utrolig overfladiske, så ender man heller opp med en som er penere på innsiden enn utsiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2007 #30 Del Skrevet 19. juni 2007 Men vil mindre pene damer ha mindre? Hvis jeg er en burugle av rang, hvorfor skal jeg da være beskjeden når jeg svarer på et spørreskjema om hva jeg foretrekker? Kan vel hende at jeg fortsatt vil ha en drømmeprins, super jobb, masse penger, og suksess og kjærlighet og venner på alle bauger og kanter? Og en velutstyrt mann, hvis jeg synes det er bedre seksuelt? Det er slitsomt å måtte forklare statistikk til alle de som ikke kan dette faget. Selv om et statistisk resultat sier at "det er slik" betyr ikke det at ikke du kan ha det helt annerledes hjemme hos deg selv. Forstår du det - at statistiske resultater ikke handler om enkeltpersonen deg? Dere på KG bør lære dere om statistiske generaliseringer - og slutt å tro at et statistisk resultat gjeldere den enkelte personlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2007 #31 Del Skrevet 19. juni 2007 Kjekke gutter vil også ha mer, men innser med tiden at pene jenter har en tendens til å være utrolig overfladiske, så ender man heller opp med en som er penere på innsiden enn utsiden. Synd de kjekke guttene ikke hadde tålmodighet nok til å finne damer som er pene på utsiden og pene på innsiden da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2007 #32 Del Skrevet 19. juni 2007 Synd de kjekke guttene ikke hadde tålmodighet nok til å finne damer som er pene på utsiden og pene på innsiden da... Litt synd kanskje, men det hadde desverre tatt for lang tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest =tentacle= Skrevet 19. juni 2007 #33 Del Skrevet 19. juni 2007 Det er slitsomt å måtte forklare statistikk til alle de som ikke kan dette faget. Selv om et statistisk resultat sier at "det er slik" betyr ikke det at ikke du kan ha det helt annerledes hjemme hos deg selv. Forstår du det - at statistiske resultater ikke handler om enkeltpersonen deg? Dere på KG bør lære dere om statistiske generaliseringer - og slutt å tro at et statistisk resultat gjeldere den enkelte personlig. Såpass vet jeg. Men jeg har veldig lite tro på at det er en kausal sammenheng mellom en kvinnes utseende og en spesiell størrelsespreferanse. Skal jeg gjette, må det enten dreie seg om at pene jenter som gruppe har mer seksuell erfaring med menn med forskjellige størrelser, og at større peniser da blir foretrukket fordi de er bedre (mens relativt færre mindre pene jenter har hatt sjansen til å teste like mange peniser over gjennomsnittet), eller pene jenter har mer sans for overfladiske verdier og foretrekker større peniser pga deres verdi som statussymbol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Johnny Skrevet 11. august 2008 #34 Del Skrevet 11. august 2008 Jeg er en pen jente...og ja, jeg kan i hvertfall innrømme at jeg liker store eksemplarer best Bare tanken på en liten og tynn...nei Hei min kjære. Jeg kan godt tenke meg å møte deg. hvis det er riktig som du sier, er jeg innehaver av en kratig sak på 17 cm. og den kan jeg bruke! Jeg 30 år og var i det siste i sammen med en dame på samme alder. Men, etterhvert ble min store stav for mye for henne. Vil du ha kontakt med meg, så kan jeg ordne det. Bare gi beskjed! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.A. Skrevet 12. august 2008 #35 Del Skrevet 12. august 2008 Hvilken Wikipedia artikkel er det hentet fra? Det er godt mulig artikkelen har en utfyllende kildehenvisning, men det er ikke nok til å gjøre den objektiv. Vi vet da ikke hvilke kilder den velger å ta med, eller hvilke kilder som er blitt utelatt. Den beste måten å finne ut hva slags underliggende motiver en artikkel har er å lese diskusjons-delen av artikkelen, hvor man diskuterer hva som bør nevnes, ikke nevnes, omformuleres osv. Enkelte artikler er håpløst okkupert av noen som vil fremme sin foretrukne versjon av sannheten, og endringer vil derfor hurtig bli omgjort. Andre artikler kan være under stadig forandring fordi det er to jevnbyrdige meningsmotstandere. Les diskusjonsdelen for å få en rett "feel" for artikkelen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 12. august 2008 #36 Del Skrevet 12. august 2008 Haha. Hver gang det kommer opp en størrelse-tråd sier jeg til meg selv at jeg må måle sambo. Jeg har ikke peilig på hvor stor han er.. men kanskje mellom 15 og 20 cm? Hehe.. hvem bryr seg egentlig, så lenge han kan bruke den bra? Det er da vitterlig det som teller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå