Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor stramme skal de egentlig være på foten? Sies jo at man skal kjøpe etter hvilken størrelse man bruker i sko.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har flystrømper og de er ganske stramme. Da jeg kjøpte målte de leggen for å finne riktig størrelse.

Skrevet

Jeg brukte støttestrømper på jobb da jeg gikk gravid. På apoteket målte de meg rundt leggen for å finne riktig str. Det kan være lurt å gjøre siden str på foten kan være litt misvisende. Noen er tynne mens andre tykk i leggen. De skal stramme, men ikke for mye heller.

Skrevet

Kjøpte meg støttestrømper i går, men hun målte ikke rundt leggen. Hun sa bare at jeg ta etter hvilken skostr. jeg brukte. Prøvde strømpene i går og følte kanskje de var litt løse rundt leggen. Men men går jo ikke an å bytte dem nå, har jo åpnet pakken...

Gjest Gjest_Clarissa_*
Skrevet

Jeg syns du må abdolutt få lov til å bytte strømpene. For det er jo viktig at de er riktig str og funker slik de skal.

Gjest =tentacle=
Skrevet
Hvor stramme skal de egentlig være på foten? Sies jo at man skal kjøpe etter hvilken størrelse man bruker i sko.

Det er på leggene de gjør nytten, og lengden på fotbladet avgjør ikke hvor mye muskler og fett man har på leggene. Produsenten gidder trolig ikke lage nok størrelser, men vil likevel selge til alle. Apoteket har forhåpentligvis klasse 1-strømper til flere leggtykkelser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...