Gå til innhold

Caviar hydro anti cellulitt

Fremhevede innlegg

Gjest StockDama
Skrevet (endret)

Kjøpte idag Caviar hydro anti cellulittis + slimming cream.

Noen som har prøvd den? er den noe tess?

Står det skal ha effekt på 14 dager eller mindre.

Den skal visst være like effektiv som det du får på hudpleiesalonger.

*hersens skrivefeiler*

Endret av StockDama
Videoannonse
Annonse
Gjest StockDama
Skrevet

ca 450, er garanti på den også, funker den ikke innen ca 3 uker får du pengene igjen

Skrevet

Har ikke prøvd den, men lurte på om du kunne si ifra om den funket eller ikke etterhvert når du har prøvd den...? :blomst:

Gjest Gjest
Skrevet
will do =D

Ja, gjør gjerne det.

Har selv MYE cellulitter som jeg ikke aner hvordan jeg skal få bort.

Funker det skal jeg virkelig kjøpe det.

Hvor fikk du tak i dette?

Gjest lolalo
Skrevet
ca 450, er garanti på den også, funker den ikke innen ca 3 uker får du pengene igjen

hvor kostet den 450kr?

jeg betalte 600kr i vita.

brukt den 3 dager, skriver gjerne nærmere for resultat

Gjest Gjest_lene_*
Skrevet
Kjøpte idag Caviar hydro anti cellulittis + slimming cream.

Noen som har prøvd den? er den noe tess?

Står det skal ha effekt på 14 dager eller mindre.

Den skal visst være like effektiv som det du får på hudpleiesalonger.

*hersens skrivefeiler*

Dårlige greier. Du er blitt lurt tror jeg. I Norsk Ukeblad for sist uke sto det å lese om cellulitter.Massasje tok det meste,samtidig strammet den opp slik at en går ned på målene. ;)

Gjest StockDama
Skrevet

Hei gjest_lene.

Tenkte jeg skulle vente med å svare til jeg hadde brukt den sånn ca en uke, nesten gjort det nå.

Nå vet jeg ikke med cellulitter, da jeg sånn ca ikke har noe, jeg er på jakt etter den litt oppstrammende og "slimming" delen, og så langt så har den faktisk begynt å virke.

Så jeg føler meg alledeles ikke lurt, har enda 2 uker til igjen på dette, så om det fortsetter i samme tempo som til nå, så har det funket aldeles bra =D

• 7 måneder senere...
Gjest Huldali
Skrevet

Hei! Ser det er lenge siden dette ble postet, men lurer på hvordan det gikk etter hvert? Fikk du den effekten du ønsket og hvor kjøpte du kremen?

Gjest StockDama
Skrevet

Den strammet bitte biiiitte litt, så ga den seg.. etter den 30 dagers returrett greia så tok jeg pengene tilbake, vil ikke anbefale den allikavel =)

Gjest Huldali
Skrevet

Ok :) Fint å høre så jegi kke går til innkjøp av noe som ikke fungerer. Må innrømme at det er litt spennende med slike kremer som lover farlig mye :)

Gjest StockDama
Skrevet

Jeg er en av de som også vil prøve alt som prøves kan, men man vet dypt inne at det eneste som virkelig hjelper er trening...eller operasjoner, men det har jeg ikke råd til XD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...