Gjest StockDama Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 (endret) Kjøpte idag Caviar hydro anti cellulittis + slimming cream. Noen som har prøvd den? er den noe tess? Står det skal ha effekt på 14 dager eller mindre. Den skal visst være like effektiv som det du får på hudpleiesalonger. *hersens skrivefeiler* Endret 16. juni 2007 av StockDama
Gjest StockDama Skrevet 16. juni 2007 #3 Skrevet 16. juni 2007 ca 450, er garanti på den også, funker den ikke innen ca 3 uker får du pengene igjen
Devana Skrevet 16. juni 2007 #4 Skrevet 16. juni 2007 Har ikke prøvd den, men lurte på om du kunne si ifra om den funket eller ikke etterhvert når du har prøvd den...?
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 will do =D Ja, gjør gjerne det. Har selv MYE cellulitter som jeg ikke aner hvordan jeg skal få bort. Funker det skal jeg virkelig kjøpe det. Hvor fikk du tak i dette?
Gjest lolalo Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 ca 450, er garanti på den også, funker den ikke innen ca 3 uker får du pengene igjen hvor kostet den 450kr? jeg betalte 600kr i vita. brukt den 3 dager, skriver gjerne nærmere for resultat
Gjest Gjest_lene_* Skrevet 19. juni 2007 #8 Skrevet 19. juni 2007 Kjøpte idag Caviar hydro anti cellulittis + slimming cream. Noen som har prøvd den? er den noe tess? Står det skal ha effekt på 14 dager eller mindre. Den skal visst være like effektiv som det du får på hudpleiesalonger. *hersens skrivefeiler* Dårlige greier. Du er blitt lurt tror jeg. I Norsk Ukeblad for sist uke sto det å lese om cellulitter.Massasje tok det meste,samtidig strammet den opp slik at en går ned på målene.
Gjest StockDama Skrevet 20. juni 2007 #9 Skrevet 20. juni 2007 Hei gjest_lene. Tenkte jeg skulle vente med å svare til jeg hadde brukt den sånn ca en uke, nesten gjort det nå. Nå vet jeg ikke med cellulitter, da jeg sånn ca ikke har noe, jeg er på jakt etter den litt oppstrammende og "slimming" delen, og så langt så har den faktisk begynt å virke. Så jeg føler meg alledeles ikke lurt, har enda 2 uker til igjen på dette, så om det fortsetter i samme tempo som til nå, så har det funket aldeles bra =D
Gjest Huldali Skrevet 20. januar 2008 #10 Skrevet 20. januar 2008 Hei! Ser det er lenge siden dette ble postet, men lurer på hvordan det gikk etter hvert? Fikk du den effekten du ønsket og hvor kjøpte du kremen?
Gjest StockDama Skrevet 20. januar 2008 #11 Skrevet 20. januar 2008 Den strammet bitte biiiitte litt, så ga den seg.. etter den 30 dagers returrett greia så tok jeg pengene tilbake, vil ikke anbefale den allikavel =)
Gjest Huldali Skrevet 20. januar 2008 #12 Skrevet 20. januar 2008 Ok Fint å høre så jegi kke går til innkjøp av noe som ikke fungerer. Må innrømme at det er litt spennende med slike kremer som lover farlig mye
Gjest StockDama Skrevet 20. januar 2008 #13 Skrevet 20. januar 2008 Jeg er en av de som også vil prøve alt som prøves kan, men man vet dypt inne at det eneste som virkelig hjelper er trening...eller operasjoner, men det har jeg ikke råd til XD
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå