Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest TuttaCalcutta
Skrevet

Bruker Zalo og salmiakk, og gnir det inn med en svamp. skyller av og drar det av med en nal. fiks ferdig og blankt og fint!

Videoannonse
Annonse
Gjest AhlgrensBiler
Skrevet

ENJO kalkløser er kjempe effektivt på dusjvegger. Sprayer på, tørker over med baderomshansken, skyller. Vips skinnende rent.

Gjest Apple- på jobb
Skrevet

Må bare få lov å legge til at engangskluter av alle slag er noe herk for miljøet!! :fy_fy:

Vasker man minst én gang i uken burte det holde med en mikrofiberklut og vann, som noen sier lengre opp her, evt. spraye på en el. annen baderomsvask først (f. eks. Jif sin).

Skrevet
Bruker Zalo og salmiakk, og gnir det inn med en svamp. skyller av og drar det av med en nal. fiks ferdig og blankt og fint!

Buruker ENJO jeg og..

Skrevet

Bruker Jif Baderom som jeg sprayer på, også bruker jeg sånne små svamper med en grov og en fin side på selve kabinettet, og tannbørste og neglbørste i kantene. Etterpå er det bare å skylle av.

Gjest =tentacle=
Skrevet
Må bare få lov å legge til at engangskluter av alle slag er noe herk for miljøet!! :fy_fy:

Er det? Jeg ser for meg at det porsjonerer ut vaskemidler på en mer beskjeden måte enn irriterte folk som sprayer på i store mengder for å bli fort ferdig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...