Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har en rask internettforbindelse som fungerer utmerket. Pcen er ikke av eldste modell heller. Så hvorfor kan jeg ikke få youtube-klipp uten masse hakking?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Har du prøvd å sette klippet på pause til det er nesten ferdig lastet ned før du spiller av?

Men rart at det ikke funker uansett, jeg har det tregeste abonnementet til Telenor, og synes YouTube fungerer bra :klø:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg lurer på hvor mange som drar innom et verksted og sier "bilen min starter ikke, hva er galt?".

Gjest Gjest_Helle_*
Skrevet
Jeg lurer på hvor mange som drar innom et verksted og sier "bilen min starter ikke, hva er galt?".

Jeg lurer på hvor mange som går innom bilverkstedet for å si at de lurer på hvor mange som går innom verkstedet som sier at det er noe galt med bilen deres.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har en rask internettforbindelse som fungerer utmerket. Pcen er ikke av eldste modell heller. Så hvorfor kan jeg ikke få youtube-klipp uten masse hakking?

Fordi youtube serverne har massemasse trafikk, og ikke alltid klarer å levere data fort nok ?

Tviler på at de klippene der trenger så veldig stor båndbredde, de har jo en begredelig kvalitet..

Kan jo være noe hakkende galt med pcen din også, ta en Ctrl+Shift+Esc og kikk under ytelse, cpu burde ikke være noe særlig mer enn 10% belastet under lett bruk.

Skrevet (endret)

Slettet

Endret av Quirky
Skrevet
Fordi youtube serverne har massemasse trafikk, og ikke alltid klarer å levere data fort nok ?

Tviler på at de klippene der trenger så veldig stor båndbredde, de har jo en begredelig kvalitet..

Kan jo være noe hakkende galt med pcen din også, ta en Ctrl+Shift+Esc og kikk under ytelse, cpu burde ikke være noe særlig mer enn 10% belastet under lett bruk.

Takk for tipset! :) Det gjelder de fleste som har svart.

Gjest Gjest
Skrevet
Takk for tipset! :) Det gjelder de fleste som har svart.

Å, tusen takk ! ;)

Bare en ting til, mente ca 10% under annen lett bruk enn youtube, å dekode video i nettleseren bruker nok litt mer ressursser.

Virker maskina lett og rask til vanlig, eller virker den generelt treg ? Nytter ikke med x ant Ghz, når maskina er fylt til randen med bakgrunnsprosesser..

Skrevet

Den er under 10%. Har det noe med at jeg har mye lagret på den?

Skrevet

Nei, har ikke noe med hvor mye du har lagret å gjøre. Har å kjøre med hvor mye som kjøres samtidig. Den måtte ha vært opp mot 100% før det hadde vært fare på ferde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...