Gjest Elastica Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Jeg ble operert i kneet i går. Legene trodde det var ødelagt menisk, men ble overrasket over at det var flere løse bruskbiter i kneet. Derfor hinker jeg nå rundt på krykker, og skal gjøre det i seks til åtte uker. Deretter sakte opptrening, og ingen løping før om et år. Det er jeg veldig deppa for akkurat nå. Jeg elsker å løpe, og hadde planlagt maraton i år eller neste år. Nå må jeg sannsynlig se langt etter maraton i det hele tatt. Noen som har samme erfaring?
Rosalie Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Jeg var igjennom min første kneoperasjon som 15-åring, og det har blitt noen etter det, også. Jeg kan løpe i terrenget, men asfalt blir for hardt (dårlig med støtdemping når meniskene er fjernet). Jeg sykler mye, jeg, for det er skånsomt for knærne. Det samme er skigåing.
Gjest Elastica Skrevet 16. juni 2007 #3 Skrevet 16. juni 2007 Ingen som synes litt synd på meg???? Vel,vel, bra jeg synes synd på meg selv, da. For øvrig kan kombinasjonen tre livlige gutter og vondt kne og krykker ikke anbefales.
liv Skrevet 16. juni 2007 #4 Skrevet 16. juni 2007 Jeg hater løping men du kan få en klem... Krykkegåing er i allefall ikke noe gøy!
Saeria Skrevet 17. juni 2007 #5 Skrevet 17. juni 2007 Jeg er heller ikke noen løper, men jeg skjønner godt at du har det kjipt nå altså.
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 Har akkurat vært igjennom en operasjon i beinet mitt. Målet var å bli smertefri samt at jeg hadde hele sommeren på å trene meg opp på. Ble rimelig lang i maska da jeg fikk forbud med å trene styrke i 3 mnd. Krykker er noe herk, men trøst deg med at det er mye lettere nå på sommeren enn på vinteren. Tro meg fordi jeg har prøvd begge deler. Det som var mest kinkig var å få med seg ting. Bare å få tekoppen fra kjøkkenet til sofaen var jo et slit Ryggsekk ble min venn. Lykke til.
Gjest Elastica Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 Det som var mest kinkig var å få med seg ting. Bare å få tekoppen fra kjøkkenet til sofaen var jo et slit Ryggsekk ble min venn. Lykke til. Tekoppen i ryggsekk? Hva slags ryggsekk har du? Ellers har jeg tenkt til å skaffe meg forkle med lommer, og er dessuten sjeleglad over at ungene er store nok til å gå selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå