Gjest alenemor_til_2 Skrevet 12. mars 2003 #1 Skrevet 12. mars 2003 forbrennings te?? en som du selv merket økte din forbrenning og du gikk ned i vekt?? min forbrenning har stoppet helt opp.... en forbrennings te som også smaker godt? (om det er mulig ) hilsen alenemor
Tusenfryd Skrevet 12. mars 2003 #2 Skrevet 12. mars 2003 Den såkalte forbrenningsteen jeg prøvde for et par år siden - var Den Forbrenningsteen - som alt annet hjalp det ike særlig. Og det smakte surt gress. Ting kan ha skjedd, men snakk med en seriøs helsekostforhandler.
Sannasol Skrevet 12. mars 2003 #3 Skrevet 12. mars 2003 BioFORM A/S sin forbrenningste med fruktsmak synes jeg er god. Koster ca. 120,- kr. Men om den virker? Hmm... vet ikke helt. Uansett, tidligere kjøpte jeg en forbr. te i teposer. Husker ikke navnet, men den kostet rundt 50-60 kr. Den fikk jeg veldig mageknip og voldsom do-trang av, så at den hjalp på det området det er sikkert. Men uansett, vil ikke anbefale den da jeg kunne våkne om natta med skikkelige magesmerter slik at jeg satt på toalettet resten av natta. Du får prøve deg frem.
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2003 #4 Skrevet 12. mars 2003 Jeg bruker et kosttilskudd som heter Fitline Activize Oksyplus. Dette er ikke en forbrenningste, men et pulver man blander ut i kaldt vann. Jeg synes det smaker godt også. Jeg har ikke brukt det lenge nok til å si om det har en effekt på vekta, men jeg merker at det har en virkning på andre måter. Dette kosttilskuddet skal øke oksygenopptaket i kroppen, gi mer fysisk og psykisk energi. Personlig merker jeg det med at kroppsvarmen min øker. Det eneste negative er at jeg svetter mer da. Du kan lese mer om det på www.fit-line.no. Der kan du også se andres kommentarer/spørsmål om produktene i gjesteboka. Jeg har også brukt vanlig forbrenningste litt, men har aldri giddet å drikket den regelmessig, derfor kan jeg ikke si om den virker. Synes den med fruktsmak er god.
Gjest alenemor_til_2 Skrevet 12. mars 2003 #5 Skrevet 12. mars 2003 Takk jenter..... :D Noen andre som har noen ideer/tips til forbrennings te??
Gjest care Skrevet 13. mars 2003 #6 Skrevet 13. mars 2003 Jeg har en gang lest at Lakriste øker forbrenningen
Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2003 #7 Skrevet 23. mars 2003 Tenkte jeg kunne komme med mine foreløpige erfaringer med Activize Oksyplus. Har tatt den hver dag i 18 dager nå. Har fått mer energi, og har gått ned i overkant av to kilo siden jeg veide meg første gang. Første veiing var 5 dager etter at jeg startet å drikke dette.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå