Gå til innhold

Julibrud 08 Bryllupsdagbok


julibrud08

Anbefalte innlegg

Vi gifter oss 5.juli 2008 og da er det jo gøy med egen bryllupsdagbok.

Vi har allerede bestilt kirke og lokale.

Gifter oss i Vålerenga kirke kl 14, og skal ha festen på Disen gård etterpå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for det. Har vært inne på forumet og ser at det er masse tips og diverse ting å få med seg. Ser og at det er mange som skal gifte seg til neste år som har kommet kjempelangt i planlegginga, og da er det bare å få opp dampen gitt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

:hallo:

Så gøy med nok en ny dagbok å gå og snike i ;):velkommen: Så lenge dere har kirke og lokale så er det jo ikke sååå mye mer som må gjøres umiddelbart - det er bare sånne som meg som ikke klarer å vente som gjør mye nå ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå driver jeg(vi) og skal bestemme invitasjoner og fotograf. Ikke spesielt lett. Mye og velge mellom. Tenker å ta en tur til decorium for å kikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Nå har vi bestilt fotograf. Skal ha en som heter torgeir haugaard... Ser ut til å ta veldig fine bilder til en overkommelig pris....

Gleder meg voldsomt, og etter sommerferien er det ut å titte på kjoler og stæsj....

Har kjøpt hvite roseblader på panduro... De var på salg og jeg kjøpte likså godt alle pakkene de hadde... 11 pakker roseblader, og jeg vet ikke om det er nok en gang... :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Hei! Vi vurderer kraftig Disen Gård vi også. Har reservert dato, men ikke bestemt oss 100 % ennå. Har du lyst til å skrive litt om hvordan du har tenkt å gjøre det med maten, betjening, musikk osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Nå har jeg vært og prøvd en del kjoler, og har falt helt for en fantastisk fin kjole fra Demetrios, og regner med at det blir denne kjolen.. Alt annet faller liksom bare i mellom...

Dessuten er det vel snart klart for invitasjoner, og det blir enkelt men stilfult. Får hjelp av venninnen min som er grafisk designer tenker jeg.

Så at det var noen som spurte her om hvordan vi skal gjøre det med mat etc på disen gård.

Vi kommer til å ha buffet, med både varm og kald mat. Vi vil lage små bord der man sitter ca 8 rundt hvert bord og ikke lang bord.

I forhold til musikk har vi ikke kommet så langt, men regner med at vi kommer til å ta DJ og ikke band. Syns det er litt lte til band, selv om jeg har sett noen som har hatt det der også....

Ellers vil fargetema være ivory, gull og litt rosa.... :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg her igjen! Vi har nå bestemt oss for Disen Gård. Syns det er utrolig sjarmerende der.

Men littt usikker på hva som kan funke å servere i forhold til størrelsen på kjøkkenet...

Valgte dere buffet pga kjøkkenet, eller ville dere hatt det i allefall? Vi ønsker helst en 3-retter servert ferdig anrettet på tallerkner, men kanskje det ikke går??

Vi har heller ikke tenkt til å ha band. Både pga pris og også fordi jeg tror det kunne blitt litt for trangt/voldsomt i det relative lille rommet.

Ikke bestemt noe med bord ennå, men syns småbord er hyggelig.

Hvor mange gjester skal dere være?

Har du tenkt på hvor det er mest praktisk å ha gavebord?

Hvordan har dere tenkt å løse det i forhold til at det ikke er så bra kjølekapasitet der?

Blir veldig glad for svar!

Hilsen fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...