Gå til innhold

Ser ut som en ballong

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp sluttet på ppiller, og har aldri hatt menssmerter eller lignende. Men nå blir jeg oppblåst som en ballong eller får gravidemage og skikkelig vondt i magen...

Noen som har noen tips mot dette? :sprettoy:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har hatt samme problemet i alle år, og ikke funnet noen løsning på det. For å dempe luftproblemene prøver jeg å styre unna for mye koffein, særlig holder jeg meg unna kaffe. Erter, bønner og denslags er også lurt å styre unna. Men annet enn dette har jeg ikke funnet noe som hjelper, og selv dette er begrenset hjelp i.

Mot menstruasjonssmerter kan du prøve ibux, eller hvis dette er for svakt, naproxen.

Mensen er noe jævla herk :frustrert:

Gjest tomat Mina
Skrevet

Mensen er noe som er ekkelt å få og som lukter gammalt piss!Jeg HATER mensen jeg også. Får vondt i korsryggen og underlivet, puppene blir øme og magen blåses opp1

Det eneste som jeg syns hjelper mot mens smerter er Ibux, og mot oppblåstr mage så er det kommet noe som heter imodium comp som hjelper mot dette1

Vi skal ha mensen til vi blir 50 - 55 år :dåne:

Gjest tomat Mina
Skrevet

æsj, hadde noen skrivefeil i innlegget mitt over her :sjenert:

Skrevet

Det kan være vann i kroppen. kanskje du må spise mat som reduserer dette. men jeg har ikke noen forslag på hva slags mat dette kan være. ved mensensmerter må man også få i seg nok drikke! (ironisk nok) har ikke noen bevis på dette, men onkelen min (av alle) kom med dette forslaget da jeg lå og krampet meg i et familieselskap- syntes da å drikke litt ekstra vann hadde noe for seg.

Skrevet

huff jah... det verste er jo å få denne oppblåste magen...

ser jo gravid ut....

får bare være slik da.. :frustrert::frustrert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...