Gjest Vranghild Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Hvor lang tid tok det før dere fikk igjen normal mens? Jeg hadde en pille-pause for noen år siden, da tok det ca 5 mnd før mensen ble normal igjen (i mellomtiden var den "perfekt"; kort, regelmessig, ikke vondt, ingen pms og lite blod). Da den først ble normal (helt motsatt av ovenfor) begynte jeg sporenstreks på piller igjen, for fytti rakkeren for noen humørsvingninger! Nå har jeg slutta igjen, siste pille ble tatt i slutten av mars, hadde mens i begynnelsen av april, og igjen i begynnelsen av mai. Etter det har jeg ikke hatt mens. Så det jeg egentlig lurer på, er om jeg er gravid? Neida, jeg lurer på om dere også opplevde opphold i mens etter pilleslutt?
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Joda, på ca 2 år. Hadde litt "gørr" (brunsvart utflod) et par ganger i de 2 årene, men ingen reell mens.
Lucky? Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 Joda, på ca 2 år. Hadde litt "gørr" (brunsvart utflod) et par ganger i de 2 årene, men ingen reell mens. Håper du tuller
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 Håper du tuller Desverre ikke. Var blid som en lerke da, men i ettertid har det skremt meg hvor lang tid faenskapet hang i kroppen på meg. Hadde jeg sluttet for å bli gravid så hadde det tatt minst 2 år, trorlig 3 eller mer. På 3 året etter pilleslutt var forsåvidt mensen normal, når den dukket opp. Tok 3-4 år før jeg hadde tilbake normal syklus som jeg hadde før pillene.
Lucky? Skrevet 4. august 2007 #5 Skrevet 4. august 2007 Desverre ikke. Var blid som en lerke da, men i ettertid har det skremt meg hvor lang tid faenskapet hang i kroppen på meg. Hadde jeg sluttet for å bli gravid så hadde det tatt minst 2 år, trorlig 3 eller mer. På 3 året etter pilleslutt var forsåvidt mensen normal, når den dukket opp. Tok 3-4 år før jeg hadde tilbake normal syklus som jeg hadde før pillene. Har aldri hørt om så lenge før. Jeg sluttet på pillene i mars og venter ennå
knudz3n Skrevet 4. august 2007 #6 Skrevet 4. august 2007 jeg har gått et halvt år å ventet på mens.... enda ikke noe her i allefall...
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2007 #7 Skrevet 4. august 2007 Har aldri hørt om så lenge før. Jeg sluttet på pillene i mars og venter ennå Nei, det er mange som reagerer på det. Jeg tror mye av grunnen til at det tok så lang tid er at jeg lot det bare skure, og ikke gjorde noe for å få det i gang. Normalt så slutter de fleste pga ønske om barn, og da er terskelen for å oppsøke akupunktør, lege el betydelig lavere enn det var for meg som ikke ønsket barn der og da. Så jeg så ikke poenget. Men det kom i gang igjen når jeg tilfeldigvis endte opp hos en healer pga andre problemer. Hvor lang tid det hadde tatt ellers aner jeg ikke. Kanskje hadde det startet av seg selv, eller kanskje hadde det tatt nye 2-3 år. Vet bare at jeg aldri begynner på noe slikt igjen. Nå blir det andre metoder, etterfulgt av sterilisering når det er fullstendig stopp.
Lucky? Skrevet 5. august 2007 #8 Skrevet 5. august 2007 Såpass ja Har hatt pause fra pillene en gang før og da tok det ca 4 måneder før mensen kom, men nå har det jo gått lengre enn det da.... Skal til legen nesten uke....ikke pga av det da, men da kan jeg jo høre med han om det er noe annet å gjøre enn å gå å vente sånn. Blir litt gal av det
GoBrookeYoureself Skrevet 5. august 2007 #9 Skrevet 5. august 2007 jeg slutta på p-pillen i september i fjor, men ingen tegn til mens her
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå