Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Skal i bryllup i sommer, noen her som vet om hvor jeg kan kjøpe fine, ikke altfor dyre kjoler på nettet. Eller i Bergen. Håper noen kan hjelpe meg!!
Gjest Gjest_Kine_* Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Hei! Jeg kjøpte kjole til et bryllup på Gicci i Øvregate, nesten ved Fløyen, for noen uker siden til 398 kroner. De har masse kjoler, de fleste koster rundt 2000 kr, men da hadde de iallfall en vegg til 398, de kjolene var litt enklere og ikke bløtkakekjoler, men kjempefine selskapskjoler (den jeg kjøpte hadde kostet 1890 kr). Vet jo ikke om de har noen fremdeles men det kan jo være verdt å sjekke. Servicen var vel ikke all verden, men helt grei.
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 Hei! Jeg kjøpte kjole til et bryllup på Gicci i Øvregate, nesten ved Fløyen, for noen uker siden til 398 kroner. De har masse kjoler, de fleste koster rundt 2000 kr, men da hadde de iallfall en vegg til 398, de kjolene var litt enklere og ikke bløtkakekjoler, men kjempefine selskapskjoler (den jeg kjøpte hadde kostet 1890 kr). Vet jo ikke om de har noen fremdeles men det kan jo være verdt å sjekke. Servicen var vel ikke all verden, men helt grei. Takk for tips!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå