Gjest grønnsåpe Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 For et par uker siden kjøpte jeg med en HP Pavillion dv2000 med innebygd webkamera. I starten fungerte dette webkameraet, men nå kommer det bare opp en feilmelding hver gang jeg prøver å skru det på. Samtalen kan ikke startes, for kameraet er i bruk eller ikke plugget inn. Kontroller at kameraet er tilgjengelig, og prøv igjen. Det er ikke i bruk, og jeg vil tro det er litt vanskelig å plugge inn et innebygd webkamera. Noen som har opplevd dette tidligere, eller vet hva som kan gjøres for å fikse det ? Er litt surt at det ikke funker..
Bhrsrk Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Samtalen kan ikke startes, for kameraet er i bruk eller ikke plugget inn. Kontroller at kameraet er tilgjengelig, og prøv igjen. Det er ikke i bruk, og jeg vil tro det er litt vanskelig å plugge inn et innebygd webkamera. Noen som har opplevd dette tidligere, eller vet hva som kan gjøres for å fikse det ? Er litt surt at det ikke funker.. Ring til support. De vil typisk be deg om å restarte et par ganger, deretter oppgradere driver, og til slutt kommer de kanskje frem til at det kan være problemer med strømforsyningen til kameraet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå