Gjest utlogget Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Jeg får vondt noen ganger under sex. f.eks i misjonær med beina mine oppå skuldrene hans, vet ikke hvordan jeg skal forklare smerten. veldig ubehaglig.Jeg rykker til på en måte. Noen ganger gjør det vondt uansett hvilken stilling vi prøver. Når jeg har mensen kan det gjøre vondt i rompa når jeg setter inn tampong.. og plutselig kan det gjøre vondt i rompa når jeg setter meg fort ned eller bare sånn helt uten videre. Disse problemene har jeg hatt i ett til halvannet år tenker jeg.. Har heller aldri fått orgasme ved penetrering, men det har kanskje ikke noe med saken å gjøre. Har hatt fast partner i 3 år, ikke født før. Noen som kanskje vet noe om dette? Har kjent det samme? Hver gang jeg har vært hos legen, har jeg tenkt at jeg skal spørre om dette. Men han har aaaldri tid..
Devana Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Jeg har også opplevd dette flere ganger, men hos meg kommer det av at jeg har cyster på eggstokkene. Ikke så mye til hjelp kanskje, men du kan jo høre med en gynekolog? De er jo "eksperter" på sånt, og har du time og ligger der så har hun/han som regel bedre tid til å svare på spørsmål enn fastlegen.
Gjest TS Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 Takk for svar! Er det noen problemer med cyster? Jeg får kanskje bestille time da.. uff liker det ikke men..
Devana Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 Takk for svar! Er det noen problemer med cyster? Jeg får kanskje bestille time da.. uff liker det ikke men.. Den ene cysten min gir meg litt problemer, men det er fordi den er ganske stor. Jeg har litt smerter innimellom, men ellers ingen plager. Veldig mange har cyster, men vet ikke om det. Det er veldig vanlig hvis du er i menstruerende alder.
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2007 #5 Skrevet 14. juni 2007 Er snart 22. Skal man fjerne de eller forsvinner de av seg selv? kan det minske sjansen for å bli gravid?
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2007 #6 Skrevet 14. juni 2007 Er snart 22. Skal man fjerne de eller forsvinner de av seg selv? kan det minske sjansen for å bli gravid? Varierer. Non forsvinner av seg selv, andre bør fjernes, og andre igjen kan bare være der. Hva graviditet angår: Er det PCO cyster vil det kunne tyde på at du ha nedsatt fertilitet, men det er ingen automatikk i det. Men smertene du beskriver kan og være pga endomentriose, eller andre ting. Bestill deg time hos gynekolog, eller i det minste bytt fastlege så du får funnet ut hva det er
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå