Gå til innhold

klump på ræva

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

Hei, har et delikat problem her som jeg håper noen kan hjelpe meg med, jeg er en gutt på 19 år som har en klump på rompen. Den er ikke så stor, men jeg kjenner den og vet at den har vært der en stund nå. Jeg har brukt å fått vondt i den etter at jeg har syklet på ergometersykkelen(for da virker det jeg en større kraft mot rompen, men det er ofte når jeg har syklet flere dager på rad at jeg har kjent det i den). Jeg har nå ikke vondt men kjenner at den er der fortsatt, for lenge siden(kanskje et år eller noe) så prøvde jeg å presse skikkelig hardt på den i tilfelle det var en kvise, men resultatet var bare smerte. Ræva mi er ganske kraftig, den ahr mye fett tror jeg, men er ikke helt sikker. Det jeg lurer på er hva denne klumpen kan være?, er det bare hud som har hardnet til etter at den har blitt utsatt for store krefter eller kan det være noe annet?

Håper virkelig på hjelp her, da jeg begynner å bli bekymret.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HVor på rompa?

Gjest Gjest
Skrevet
HVor på rompa?

Ganske langt nede, og nesten der hvor den rører den andre rumpeballen.

Gjest Gjest
Skrevet
Kanskje en tvilling.

Unnskyld meg, men hva faen mener du?

Gjest Monsen
Skrevet

Det høres veldig ut som du har fått deg en tvilling, den bør du nok operere vekk ja!

Gjest Gjest
Skrevet

HÆ?? Denne klumpen er jo ikke så stor, og det er slik at jeg kjenner den igjennom huden. Jeg beklager at jeg brukte ordet faen, men kan dere please være litt mer spesifikk?(Mener dere at den bittelille klumpen er broren min som skulle bli født samtidig som meg???)

Det har seg slik at jeg har vært plaget med svette der nede så jeg har brukt en krem som heter stopp 24 der nede, kan dette ha betydd noe?

PS: takk for hjelpen men jeg er helt seriøs, så håper ikke noen tuller med meg

Gjest Gjest_Kari_*
Skrevet

Det er ikke en sånn tvilling.

Du bør søke på google ang temaet

Gjest Gjest
Skrevet
Det høres veldig ut som du har fått deg en tvilling, den bør du nok operere vekk ja!

Om du har fått en kul og det er en tvilling så betyr det at du egentlig skulle hatt en tvillingsøster eller bror som ikke ble utviklet.Den satte seg fast på deg istedenfor å utvikle seg til å bli et barn.Det er en tvilling

Gjest Gjest_Malou_*
Skrevet
Om du har fått en kul og det er en tvilling så betyr det at du egentlig skulle hatt en tvillingsøster eller bror som ikke ble utviklet.Den satte seg fast på deg istedenfor å utvikle seg til å bli et barn.Det er en tvilling

Nei, nei, nei. Det er jo akkurat det det IKKE betyr.

Hør på Silmarill, hun har rett :)

Gjest Gjest_Kim_*
Skrevet

Hemoroider?

Gjør vondt som faen, men går over etter ca. en uke ved bruk av alcos anal.

Gjest Gjest
Skrevet
Det har seg slik at jeg har vært plaget med svette der nede så jeg har brukt en krem som heter stopp 24 der nede, kan dette ha betydd noe?

Muligens. Det tetter til kjertler ol, så det er ikke umulig at du lettere utvilker byller.

Gjest Gjest
Skrevet
Hemoroider?

Gjør vondt som faen, men går over etter ca. en uke ved bruk av alcos anal.

De sitter jo ikke rundt endetarmen.

Skrevet
De sitter jo ikke rundt endetarmen.

Jovisst kan de gjøre det, inni og rundt endetarmen.

Gjest Gjesten2
Skrevet
Jovisst kan de gjøre det, inni og rundt endetarmen.

Altså, gjesten her mente jo sikkert at de ikke sitter der på trådstarter.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes overskriftem var veldig kvalm. Satt og spiste da jeg leste tilfeldigvis denne overskriften. Kunne du ikke ha formulert deg noe finere?

Greit at du er gutt, men du bør da tenke litt over språket ditt likevel?

Takk for ødelagt lunch anyway.

Skrevet
Jeg synes overskriftem var veldig kvalm. Satt og spiste da jeg leste tilfeldigvis denne overskriften. Kunne du ikke ha formulert deg noe finere?

Greit at du er gutt, men du bør da tenke litt over språket ditt likevel?

Takk for ødelagt lunch anyway.

:ler: At du er fintfølende er vel strengt tatt ditt eget problem.

Gjest Gjest
Skrevet
:ler: At du er fintfølende er vel strengt tatt ditt eget problem.

Jeg kan ikke hjelpe for at jeg er godt oppdratt. Jeg har manerer. Du mener det er for mye forlangt at folk bør ha fine manerer?

Jeg synes nok at trådstarter kunne ha formulert seg penere.

Gjest Gjest
Skrevet

Når du kommer innpå et helse forum må du da vitterlig forvente deg å se og lese både det ene og det andre. Du kunne virkelig ikke jobbet i helsevesenet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...