Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har noen billig-tørrmopper som jeg har hatt lenge... som jeg bruker. Ja, har vel en pakke jif.også, siden det er jif-stativ jeg har, og de fulgte med, har nok brukt dem innimellom, men de andre fungerer like bra, og de vet jeg hvor er, så det er de som oftes brukes.

(ettersom jeg har hatt dem lenge skjønner dere nok at jeg ikke tørrmopper så onnmari ofte... Somregel bruker jeg en LETT fuktet våtmopp, den kan jeg jo vaske etterpå)

Men svaret mitt var vel minst like mye ment til å si... jeg kan ikke tenke meg at noen tørrmopper IKKE skal passe til juf, med mindre de er for små da, sånn som de vi hadde til en liten swiffersak for en studn suden (pinglete, liten sak, relativt ubrukelig, for kort skaft, og småååå kluter ja) Har ikke sett de fra nille, men dersom de er som de fleste andre, i "relativt vanlig størrelse", så funker de nok utmerket til de fleste stativer i "normal størrelse". Mine var opprinnelig brukt til et annet stativ, men det er ødelagt, så i har kjøpt jif, men bruker altså de andre moppene også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg må sjekke Nille da, for Jif-moppene er usannsynlig dyre!

Skrevet

Forresten, etter å ha lest denne tråden så lurer jeg på hvordan man kan elske en mopp? Jeg hater alt som har med vasking å gjøre! :frustrert:

Gjest Silmarill
Skrevet (endret)
Forresten, etter å ha lest denne tråden så lurer jeg på hvordan man kan elske en mopp? Jeg hater alt som har med vasking å gjøre! :frustrert:

:ler: vel, jeg er jo en av dem som til stadighet har skrevet at jeg og moppen min er bestevenner..... ;)

Jeg elsker ikke husarbeid, men jeg elsker moppen fordi den står klar hele tiden - uten at jeg må styre så mye for å ta den fram, sånn som jeg må med støvsugeren, vaskebøtte osv...

Moppen pælmer jeg inn i vaskemaskinen mer eller mindre hver dag, og kjører på med MAX grader :)

Endret av Silmarill
Skrevet
:ler: vel, jeg er jo en av dem som til stadighet har skrevet at jeg og moppen min er bestevenner..... ;)

Jeg elsker ikke husarbeid, men jeg elsker moppen fordi den står klar hele tiden - uten at jeg må styre så mye for å ta den fram, sånn som jeg må med støvsugeren, vaskebøtte osv...

Moppen pælmer jeg inn i vaskemaskinen mer eller mindre hver dag, og kjører på med MAX grader :)

Jeg kan til en viss grad forstå deg, for jeg hadde vaskejobb en gang på sykehus, og jeg skulle gjerne ønske jeg hadde sånne mopper som de bruker der.

Gjest Silmarill
Skrevet
Jeg kan til en viss grad forstå deg, for jeg hadde vaskejobb en gang på sykehus, og jeg skulle gjerne ønske jeg hadde sånne mopper som de bruker der.

De er kjempegode, ja den moppen jeg bruker har jeg fått kjøpt av en som selger mopper til bla. sykehus :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...