Gå til innhold

Deres første gang

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fortell om din første gang ! (det er snakk om sex selvsagt)

Videoannonse
Annonse
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Det var grusomt vondt og det sved noe sinnsykt. Måtte avbryte på grunn av smerter!Blødde mye etterpå og

Skrevet (endret)

Det var dritvondt, mykje verre enn eg hadde trudd på forhånd! Kjæresten min strevde lenge for å få den inn, for det var så trangt. Det var ein diger blodflekk i senga etterpå. Eg gjekk ut i dusjen, det var blod overalt, og eg følte at eg haldt på å besvima. Til tross for alt dette, var eg svært fornøyd med å ikkje vera jomfru lenger. ;)

Endret av Mirabella76
Skrevet

Var litt ubehagelig, men ikke så ille, og ikke noe blod. Men så hadde jeg fikset saken på egenhånd lenge før jeg debuterte, og da blødde det litt, men gjorde ikke så veldig vondt så vidt jeg kan huske.

Gjest Gjest
Skrevet

Det var hverken vondt eller godt. Angret ikke, men ikke minneverdig.

Gjest Mirina
Skrevet (endret)

Det var veldig fint og fort gjort. Blødde en del, og det var langt i fra godt. Angrer ikke i det hele tatt, det var en veldig fin opplevelse sammen med en jeg var veldig glad i.

Endret av Mirina
Skrevet
Ikkje vondt, ikkje godt. Ikkje blod. Ein heilt ok oppplevelse. Ingenting å minnast...

Samme her.

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Gjorde vondt,men blødde ikke. Var ferdig på 1-2-3.

Angrer ikke,hadde vært sammen med gutten i mange mnd.

Etterpå gikk jeg rundt i en lykkerus og håpet at alle skulle se at jeg ikke var jomfru lenger :ler:

Skrevet

Huff, lite minneverdig, vondt og fomlete. Bare noe jeg måtte igjennom, liksom, etter å ha datet noen måneder. :sur:

Skrevet

Ikke godt, litt vondt, men veldig fint og minneverdig :)

Gjest Gjest
Skrevet

Vondt, fyren var nesten like uerfaren som meg - og dumpet meg kort tid etterpå. Trøsten er at han var svært lite velutrustet, da, hadde sikkert gjort mer vondt om jeg hadde ventet til jeg møtte neste mann ;) så angrer ikke.

Gjest Yoghurt
Skrevet (endret)

Når jeg leser dette lurer jeg veldig på hvor mange av dere som hadde fingret o.l før dere debuterte. Jeg er jomfru men kan liksom ikke se for meg at det skal gjøre særlig vondt, for å si det sånn...

Bare lurer litt på om dere føler at der ikke kjente kroppen deres særlig godt da (noe jeg føler jeg gjør) og at det hadde noe med det å gjøre.. eller ja.

Endret av Yoghurt
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg hadde fingret meg, men ikke brukt vibrator. Og fingrene mine er jo mindre enn en penis. Kanskje det ikke hadde gjort vondt hvis jeg hadde brukt vibrator mye, jeg vet ikke.

Gjest Lill'me
Skrevet

Hehe.. det var ikke en veldig bra opplevelse.. på en liten trang sofa.. var litt vondt.. ikke så veldig mye å skryte av.. følte meg bare litt "åpen" der nede etterpå, men ikke veldig vondt... bare at noe var annerledes

ikke noe minneverdig her heller, nei!!!

husker jeg tenkte: herregud, er det dette her alle skryter av?

:P

Gjest Mirina
Skrevet
Når jeg leser dette lurer jeg veldig på hvor mange av dere som hadde fingret o.l før dere debuterte. Jeg er jomfru men kan liksom ikke se for meg at det skal gjøre særlig vondt, for å si det sånn...

Bare lurer litt på om dere føler at der ikke kjente kroppen deres særlig godt da (noe jeg føler jeg gjør) og at det hadde noe med det å gjøre.. eller ja.

Jeg hadde vel stappet fingrene opp der, men ikke mye. Å stikke fingrene inn i skjeden gir meg i grunn lite..

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg hadde det som 19 åring med min første store kjærlighet, jeg synes bare det var veldig riktig og bra, så jeg har en fin erfaring :)

Gjest betch
Skrevet

huff, her var det ikke mange goder erfaringer *grue seg*

Gjest Gjest
Skrevet

Det var første gang for oss begge, og ikke helt vellykket. Men det er vel som alt annet, man blir bedre etterhvert. :) Det gjelder bare å komme i gang med treningen.

Skrevet

Det var ikke vondt, ikke spesielt godt heller. Angrer ikke på sexen men mer på hvem det var med. Ikke minneverdig.

Tenkte også hvorfor alle synes det var så mye å lage styr av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...