Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hahaha, føler meg så noob.. SL er vanskelig jo! :sjenert:

Hvordan lager jeg landmark? trives så godt på det stedet jeg er, tør ikke dra derfra før jeg har fått laget landmark jeg :sur:

Videoannonse
Annonse
Gjest StockDama
Skrevet

så snart de er ferdig å fikse sl og får verdenen online igjen, skal jeg fortelle deg, husker ikke nøyaktig hvor det lå.

Gjest StockDama
Skrevet

på verktøylinja er det masse valg, klikk på :

World

så:

Create landmark here

Skrevet

okay! takk takk ^^ men ble sperret fram til i morgen jeg nå :forvirret: hvorfor blir man det?

Skrevet

Virker som det er noe som virkelig går tregt etter oppgraderingen. Min avatar bare fryser fast og nå kommer jeg meg ikke inn en gang.

• 1 måned senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Ja d e kjipt at SL e så ustabilt, ej kjem mej ikkje inn lenger idag.. men d he sine positive aspekt også, det førte mej på leiting etter et norsk SL forum og ej fant denne plassen her =^..^=

Skrevet

Det er fordi SL sliter med strømfeil i sentrale deler av sitt system, så innlogging er skrudd av en periode. :) Fikk melding for en liten stund siden i SL. De som er innlogget får bli der.

Skrevet
Aha, takk for forklaringa Fubar

Hvem er du i SL da?

<----Jeg er Pail

Gjest Gjest
Skrevet

Heia Pail, ej e mest en katt i SL *purrpurr* Mitt fornavn e Marcello ;)

Skrevet
Heia Pail, ej e mest en katt i SL *purrpurr* Mitt fornavn e Marcello ;)

ok... vi har bare veldig lik deialekt skjønner du.. så jeg ble av naturlig nok nyskjerrig. Vel. håper du kommer deg inn snart:)

Jeg logger ut nå.

Gjest Gjest
Skrevet

Du e sunnmøring du også ? :P

Ej trur d e på tide for mej å søve litt no, fær sjå om ej kjem mej inn imorgå - håper du he d kjekt der inne ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...