Gjest sista Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Har de 2-3 siste ukene fått en form for "sting" når jeg går raskt, (delvis ut mot venstre side) like under ribbeina. Noen som vet hva dette kan være? Det er ikke smerte, men ubehag, som en klump.. vanskelig å forklare, men kanskje noen kan kjenne dette igjen?
-Alvildebrud- Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Har de 2-3 siste ukene fått en form for "sting" når jeg går raskt, (delvis ut mot venstre side) like under ribbeina. Noen som vet hva dette kan være? Det er ikke smerte, men ubehag, som en klump.. vanskelig å forklare, men kanskje noen kan kjenne dette igjen? DRa til legen!
Gjest nero Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Har akkurat det samme selv. Det er ett bestemt punkt rett under ribbena på venstre side. Får stikkende smerte som varer i noen minutter, det kan også komme når jeg er rolig ikke bare når jeg beveger meg. Har vært hos lege og tatt røntgen men de finner ingen ting. Det eneste vi har på det stedet er tarmer og så lenge de ikke har funnet noe mistenkelig har jeg slått meg til ro med at det sikkert må være luft eller en eller annen form for irritasjon i tarmen. nero
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Det kan være brokk hvis det samtidig buler ut en kul som er vond men som går fort tilbake.
Gjest sista Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 Har bestilt legetime i dag, skal få det sjekket. Tror ikke det er brokk, har nemlig brokk i lysken (eller hva det nå kalles), og det er ikke det samme. Mulig det kan ha sammenheng med at jeg tror jeg (atter en gang) har urinveisinfeksjon, og at den kan ha spredd seg oppover.. satser på at legen finner ut av det. Kommer nemlig bare når jeg beveger meg, og ellers kjenner jeg det ikke i det hele tatt..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå