Gå til innhold

Hvor gamle burde brudepikene være ?

Anbefalte innlegg

Gjest Mzfire
Skrevet

Jeg har to nydelige nieser som jeg gjerne kunne tenke meg til å være brudepiker hvis de vil da. Tror også søstern til min kjære også kunne tenkt seg det. Om to år er de da alle tre skal vi se, 4 år, 5 år og 13 år.

Hva syns dere ? Selv bryr jeg meg ikke om hvor gamle de er altså. Men hva er mest vanlig? Må heller ikke ha noen brudepiker heller. Men hadde vært moro da :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

det er jo også veldig opp til personlighetene til brudepikene, da..

tror at mange synes de skal være små og søte.. ca 4-8 år eller noe..

men selv skulle jeg være det da jeg var 5.. og jeg ble så redd at jeg feiga ut.. men jeg er jo ekstremt sjenert, da..

Gjest Mzfire
Skrevet

Mine to nieser er begge personer som liker å vise seg fram og få oppmerksomhet. Men hun eldste er i en alder nå at hun kan bli litt sjenert i visse anledninger. Får se etterhvert, men det hadde vært søtt ja :) Hun aller eldste som da hadde begynt å bli tenåring vet jeg ikke. Kansje det hadde vært flaut, :) Får vente til dagen kommer.

Gjest Anonymous
Skrevet

ja.. jeg tror nok det ville bli søtest med bare de to små.. og dersom de er "tøffe nok" for oppgaven så blir jo det bra..

hun som da kommer til å være 13 har kanskje ikke lyst til å bli "gruppert" med de helt små? hun har kanskje mer lyst til å være blandt de "voksne" (tenkte jeg, da.. :) )

Kanskje du kan be henne om å "hjelpe og passe på" de to som skal være brudepiker... så hun føler seg like "nyttig" men samtidig "voksnere" ?

Gjest Mzfire
Skrevet

Hehe du må være tankeleser Gjest. Var akkuratt det jeg også tenkte på.

En god ide. Syns det lød som en flott ide :)

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg tror du har en plan.. l:) lykke til!

Skrevet

Skal bare slenge innom med en kommentar; datteren vår skal være brudepike og vil på bryllupsdagen være ti år og drøye syv måneder. Sammen med lillemann som vil være nesten syv.

De blir nydelige!!

Skrevet

Vi hadde våre flinke jenter på 3 og 7. Det gikk kjempefint!

Selv var jeg brudepike da jeg var 15, og synes det var stor stas!!

Skrevet

Når en ungpike synes det begynner å bli pinlig eller ikke, vil variere veldig. Spør dem, la dem få bestemme selv hva de vil. Vi hadde to brudepiker på 10 år - de syntes det var råstas. Og vi spurte omd e ville, ikke forlangte noe som helst. Min nevø på da 6 år, ville ikke være brudesvenn. Helt greit.

Skrevet

Vi skal ha en brudepike på 4 år og en på 11. Hun på fire forstår jo ikke så mye av det, og bryr seg vel ikke noe særlig :wink: Men den eldste ble kjempeglad da vi spurte, og gleder seg veldig. Tror Tusenfryd har rett i at hvordan de som er litt eldre opplever det ikke avhenger så mye av alder, men heller av personlighet.

Var i et bryllup der de hadde en brudepike på 18 år. Så alt går jo ann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...