Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Etter siste mens gikk ikke ømheten i brystene tilbake, og det er 9 dager siden jeg var ferdig nå. Når jeg søker på nettet på ømme bryster, er det enten snakk om graviditet eller pms, men ingen av de er aktuelle siden jeg nettopp har hatt mensen. (Og siden jeg er sterilisert i tillegg er sjansen enda mindre ) Jeg har bestemt meg for å gå til legen om de ikke gir seg etter neste mens eller hvis de blir ømmere, men i mellomtiden: Noen som kan gjette hvorfor de ikke slutter å verke, eller noen som har gode råd?
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Kanskje litt usannsynlig pga at du er sterilisert, men bivirkning som følge av hormonprevensjon er utelukket?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå