Gå til innhold

Ingolf Håkon Teigene er død.


Gjest Silmarill

Anbefalte innlegg

Gjest Eugene Onegin
Du kan tenke den tanken inni deg Eugene Onegin, men du trenger ikke å skrive dette her inne :forvirret: Hva er vitsen?

Dette gjorde du da både Kenneth Sivertsen, Jan Werner og Aud Schøneman døde! Vi vet det bryr deg lite, men hold det for deg sjøl

Fred over Ingolfs minne :cry: :dagens-rose:

jeg skrev ingenting om verken Jan Werner eller Aud Schøneman eller Kenneth Sivertsen.

Endret av Eugene Onegin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Eugene Onegin
Det kalles...hold deg fast: medfølelse eller empati.

og en ting til bare fordi jeg ikke selv finner det trist så betyr ikke det at jeg ikke har medfølesle for de som kjente han. Og hans familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tomat Mina
og en ting til bare fordi jeg ikke selv finner det trist så betyr ikke det at jeg ikke har medfølesle for de som kjente han. Og hans familie.

De fleste mennesker har det da, ikke i tvil om at du også har det, men om du mener det er merkelig at noen har en tråd om en kjendis sin død så hold dette for deg selv da-Hvor vanskelig kan det være??????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
jeg skrev ingenting om verken Jan Werner eller Aud Schøneman eller Kenneth Sivertsen.

Let opp og du finner det, du skrev noe om det mener også jeg å huske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eugene Onegin
Let opp og du finner det, du skrev noe om det mener også jeg å huske

Du tar feil jeg har aldri skrevet noe om dem. men samm kan det være

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eugene Onegin
De fleste mennesker har det da, ikke i tvil om at du også har det, men om du mener det er merkelig at noen har en tråd om en kjendis sin død så hold dette for deg selv da-Hvor vanskelig kan det være??????

jeg har ikke skrevet at det er merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tomatMina
jeg har ikke skrevet at det er merkelig.

Du kritiserte det på en måte fordi det var en tråd om det, JO :slåss: det gjordet du og det er unødvendig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eugene Onegin
Du kritiserte det på en måte fordi det var en tråd om det, JO :slåss: det gjordet du og det er unødvendig

jeg sa min mening siden dette er et diskusjonsforum trodde jeg det var lov. Det var ikke ment som kritikk og om du tok det som krittikk så vel da sier jeg som Rhett Butler

Frankly, my dear, I don't give a damn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Da sier jeg som Rhett Butler

Frankly, my dear, I don't give a damn

Rhett Butler var, som mange vet, en drittsekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eugene Onegin
Rhett Butler var, som mange vet, en drittsekk.

R.I.P

Endret av Eugene Onegin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

R.I.P

Elvis er IKKE død, han lever i beste velgående han, tom. Jesus lever har jeg hørt!

Men det driter vel jeg i :forvirret: Gud har jo aldri eksistert så :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eugene Onegin: jeg er helt enig i at dette skal og burde være et åpent diskusjonsforum, men enkelte vil kanskje ikke mene at denne tråden er rette plassen for å si akkurat det du sa. Jeg personlig skjønner hva du mener, jeg har heller ingen personlig relasjon til ham, men allikevel var han en journalist jeg, og sikkert mange med meg, har hatt svært høy respekt for. Da kan det godt hende at enkelte vil finne kommentaren din noe sårende eller upassende i denne sammenhengen. Da kan det kanskje være lurt å heller ta det opp i en annen tråd.

Mvh Yvonne

Endret av yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Mvh Yvonne :heiajente:

Hvis man på død og liv MÅ være med i koret som gjentar hvor trist dette er, bør man kanskje tenke litt gjennom smileyvalget sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man på død og liv MÅ være med i koret som gjentar hvor trist dette er, bør man kanskje tenke litt gjennom smileyvalget sitt.

Det er en signatur jeg har brukt i alle de årene jeg har vært her inne. Den referer ikke til dødsfallet til Teigene. Men hvis man synes det er respektløst av meg å ha den i signaturen tar jeg den selvsagt bort denne gangen.

Sånn. Nå har jeg tatt den bort i respekt for den avdøde. Beklager så mye.

Hvil i fred.

Mvh Yvonne

Endret av yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...