Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Trist. :(

Hadde sansen for ham.

:dagens-rose:

Endret av Grønt blad
Skrevet

Trist. :tristbla:

Føler med familien hans.

Gjest Gjest_Kristina_*
Skrevet

Trist :icon_frown:

Fred over hans minne :dagens-rose: Tror de fleste har et forhold til hans nyhetsopplesning.Det er ikke lenge siden han var å se på NRK :overrasket:

Gjest Gjest
Skrevet

:overrasket: jøsses dette må ha vært et massivt hjerteinfarkt der de ikke klarte å redde ha.

Sykehus i dag pga illebefinende og død kort tid etter!

Føler med familie, kollegaer og venner :dagens-rose:

Hadde også sansen for han :tristbla:

Gjest Silmarill
Skrevet

Ja dette var trist :tristbla:

Fred over hans minne og medfølende tanker til alle i hans krets :dagens-rose:

Skrevet (endret)

Ja, dette er fryktelig trist.

Hvil i fred. :dagens-rose:

Mvh Yvonne

Endret av yvonne
Gjest Gjest_Sara_*
Skrevet

Han døde veldig brått og tidlig. Han ble ikke mer enn 58 år :tristbla:

Jeg likte han veldig godt så dette ble jeg lei meg for :cry:

Skrevet

Det var trist. Han snakket i telefonen med en da han falt om. Han hørte han falt i gulvet. Ville ha råd angående sønnens skoleoppgave om språk og dialekter.

Gjest Gjest
Skrevet
Det var trist. Han snakket i telefonen med en da han falt om. Han hørte han falt i gulvet. Ville ha råd angående sønnens skoleoppgave om språk og dialekter.

Ja huff, dette var vemmelig å høre om.Døden hans kom så brått på og ikke var han gammel heller.Tenker på de 2 barna hans som brått mistet sin pappa :tristbla:

Gjest Eugene Onegin
Skrevet

jeg kjenner han ikke så jeg bryr meg ikke så mye om at han døde. Det er jo trist for de som kjente han men for meg betyr det ingenting

Gjest Veronica Mars
Skrevet
jeg kjenner han ikke så jeg bryr meg ikke så mye om at han døde. Det er jo trist for de som kjente han men for meg betyr det ingenting

Så fint for deg. :roll:

Gjest Gjest
Skrevet
Så fint for deg. :roll:

Det var nå en ærlig kommentar fra Eugene.. ? Lite empatisk kanskje, men sann. Hvor mye bryr vi oss egentlig om at folk vi absolutt ikke kjenner dør ? Har det egentlig noe å si om det er en kjendis som vandrer, eller en helt ukjent mann som dør på ett sykehus en eller annen plass i dette landet ? Denne ukjente mannen kunne godt ha hatt de samme kvalitetene som mr Teigene, men vi snakker ingenting om han..

For the record: RIP Ingolf !

Gjest Gjest
Skrevet

Riktig. Denne tråden handler jo selvsagt om deg, deg og atter deg. Du er kvalmende selvopptatt. :overrasket:

Jeg kjente heller ikke denne journalisten. Men jeg har sett ham på TV og har dermed et indirekte seer-forhold til hans person og virke.

Hans familie kan få andres medfølelse uten at vi kjente ham personlig. Det kalles...hold deg fast: medfølelse eller empati.

Gjest tomat Mina
Skrevet

Jeg kjente han ikke men jeg "kjente" han gjennom TV.

For meg og mange andre som satte pris på hans engasjement gjennom media og gjennom hans arbeid mot urettferdighet her til lands og utlandet så er dette veldig trist.

Du kan tenke den tanken inni deg Eugene Onegin, men du trenger ikke å skrive dette her inne :forvirret: Hva er vitsen?

Dette gjorde du da både Kenneth Sivertsen, Jan Werner og Aud Schøneman døde! Vi vet det bryr deg lite, men hold det for deg sjøl

Fred over Ingolfs minne :cry: :dagens-rose:

Gjest Eugene Onegin
Skrevet
Riktig. Denne tråden handler jo selvsagt om deg, deg og atter deg. Du er kvalmende selvopptatt. :overrasket:

Jeg kjente heller ikke denne journalisten. Men jeg har sett ham på TV og har dermed et indirekte seer-forhold til hans person og virke.

Hans familie kan få andres medfølelse uten at vi kjente ham personlig. Det kalles...hold deg fast: medfølelse eller empati.

Jeg beklager men jeg trodde at dette var et diskusjonsform hvor man kan si hva man mener. Ikke et sted hvor man skal si alt det du mener. Og at jeg sa min mening har ingenting med selvopptatthet og gjøre

Vist du leser det jeg skrev så kan du se at jeg sa. At det er trist for familien og venner klart jeg føler med dem og det er synd på dem.

Men for meg har det ingen betydning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...