Gå til innhold

Trenger ny rouge

Gjest Rougeline

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Denne Candy Apple blushen er det mye snakk om. Lurer på om denne blushen passer en jente med brune øyne,mørkt hår og middels tan brun hud, midt i mellom middels og lysbrun hudfarge. Jeg bruker i dag rosa blush fra YSL og Burjouise, og synes de er veldig fine.

Hun jenten det er snakk fra THE OC heter anna, og hun har en skikkelig fin rouge på seg, vet noen hvilken det er?

Her finner du kanskje svar:

http://www.makeup411.com/beauty_breakdown/...ws/BB_TheOC.htm

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leter faktisk etter ny rouge. Ble litt påvirket av denne. Kostet jo bare 99 kr (og ingen frakt???). :)

Er også skeptisk til fargen sånn som flere sier. Men kanskje det er med denne som med noen lipgloss? At de mørkere fargene faktisk vises, mens de lyse som ser bra ut i forpakningen, ikke vises i det hele tatt??

Kanskje jeg skal ta sjansen.....:)

Bruker dere svamp eller fingrene??

Endret av kipa81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker dere svamp eller fingrene??

Bruker Paula Dorf sin Cheek Cream Brush. Gir mye finere og jevnere resultat enn både fingre og svamp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir Strawberrynet utsolgt for fargen :fnise:

Til dere som har prøvd den: Er fargen veldig lys? Jeg er på utkikk etter en rouge som har en klar, lys, kald rosafarge! Prøvde å lese det ut av innleggene over her, men jeg ble plutselig litt usikker på hva dere har ment :)

De har den ikke inne lenger nå :fnise:

Har aldri hatt en krem-rouge før. Hva skal den påføres med?

Håper den er fin til meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt den en stund nå, etter at jeg hørte om den fra Audrey Horne. Jeg bruker den daglig, og den er helt nydelig. Jeg har blek hud med litt fregner, mørkt hår og mørke øyne. Jeg får mange komplimenter for sminken for tiden :)

Ellers er det bare å si seg enig med resten, fargen ser misvisende ut. For man tar jo en litt på fingertuppen (eller annet egnet redskap) og smører utover, så det blir som om du skulle ta bittelitt leppestift/gloss og gnidd utover kinnet. Noe av det beste med denne rougen er forresten at den er ekstremt lett å smøre utover og få jevn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri hatt en krem-rouge før. Hva skal den påføres med?

Bruker Paula Dorf sin Cheek Cream Brush. Gir mye finere og jevnere resultat enn både fingre og svamp. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Appletree

Finner ikke den så mye omtalte roughen Paula Dorf med fargen Candy Apple. Bare fire andre farger. Har noen link eller har de den ikke lengre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Appletree
Finner ikke den så mye omtalte roughen Paula Dorf med fargen Candy Apple. Bare fire andre farger. Har noen link eller har de den ikke lengre?

Så ikke innlegget som var litt ovenfor - hvis den ikke er på strawberrynet lengre, hvor kan man da få tak i denne? Både i Norge eller billig på nettet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke innlegget som var litt ovenfor - hvis den ikke er på strawberrynet lengre, hvor kan man da få tak i denne? Både i Norge eller billig på nettet..

Jeg så her om dagen at amazon.com hadde den inne. Men det er ikke alle produkter de sender til Norge, så jeg vet ikke hvor enkelt det er å kjøpe den derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye skryt dette merket får her inne :)

Er det noen som har prøvd de vanlige pudderougene fra Paula Dorf? Jeg er lys i huden, med lyst hår og blå øyne. Har veldig lyst på en ganske lyserosa en. På Strawberrynet har de blant annet de som heter Ballet, Bunny og Jingle Blush. Har noen erfaringer med disse?

Koster jo ikke så mye uansett, men greit å vite litt om hva man bestiller ;) Og her var det så mange fine rosanyanser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har et par pudderrouger. Liker de veldig godt også. Men jeg har ikke testet noen av de fargene du nevner her. Er veldig nysgjerrig på jingle blush selv. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest Starkitten utlogget

Jeg vil også ha apple candy!| :(

Holder på å bestille på strawberry.... grrrrrrrrrrr og de har den ikke inne... kanskje den ikke kommer tilbake igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Så mye skryt dette merket får her inne :)

Er det noen som har prøvd de vanlige pudderougene fra Paula Dorf? Jeg er lys i huden, med lyst hår og blå øyne. Har veldig lyst på en ganske lyserosa en. På Strawberrynet har de blant annet de som heter Ballet, Bunny og Jingle Blush. Har noen erfaringer med disse?

Koster jo ikke så mye uansett, men greit å vite litt om hva man bestiller ;) Og her var det så mange fine rosanyanser!

Jeg har kjøpt en pudderrouge fra Paula Dorf i fargen Ecstasy, som jeg skal gi i julegave til ei venninne. Det ser ut til å være en veldig fin rosanyanse! Litt skimmer. (Måtte åpne esken og smygtitte før jeg pakket den inn!) Nyansen Ecstasy er sikkert en del mørkere enn de du nevner, men jeg tenkte jeg skulle anbefale den uansett siden den var så fin! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...