Gå til innhold

Kvinner på randen.. Hva med katter?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Dere kvinner sitter ofte sikkert og myser og koser dere med tanker som: "hvor er alle de ekte mannfolkene blitt av??"

Ja, huff a meg. så synd det er på dere.

Hva med hunkattene da??

Finnes det en eneste en ikke-kastrert hannkatt igjen??

Tenk dere et kaffeslabras med hunnkatter som dveler over dette problemet....

Uffameg!

Nei. Årsaken til hylene vi hører om natten er sorg.

Sorgen over tapet av den maskuline pus!

Stakkars kvinnekatter.

Men: Vi vet jo alle at det er for det beste..

(Løskatter har det vondt og uten kastrering., ja dere vet hvordan der vil bli)

De som har feminine puser, huske å trøste dem. Ta vare på dem! Snakk med dem! De har det langt værre enn dere her på Kvinneguiden.

Pinocchio.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er usikker på om Pinocchio er en frustrert ikke-kastrert vill hankatt eller en avslappet kastrert huskatt??12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Og hva m den stakkars hunden min som har løpetid nu og om ikke får snøret i bånn den her gang heller??!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rundt der jeg bor finnes det iallefalla "ekte" hann katter. Det kjenner jeg godt på lukta.

Men min feminine pus..nei hun er bare overlegen og bryr seg null. Ligger bare inne og sover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tre feminine hunnpuser som kan boltre seg med hvem som helst av alle hannpusene i nabolaget. Mine hunnpuser er nemlig serilisert.

De koser vettet av seg(og meg).

De krever oppmerksomhet hele tiden og de får det. Av enten meg, sambo eller alle de kastrerte og ikke-kastrerte hannpusene.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hankatten min har vært kastrert i over ett år, men har ikke glemt gamle kunster. Den prøver å parre seg med en lekebamse i samme farge som den selv, og jeg tror ikke han egentlig skjønner noenting, stakkars!

Har litt dårlig samvittighet ettersom jeg har frarøvet ham et rikt og blomstrende sexliv for all framtid...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...