Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Ja emnetittel og beskrivelse sier vel det jeg lurer på, pluss om en kjenner noen bivirkninger av dem?
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Jeg bruker disse ja, fikk beskjed om at jeg kunne få mellomblødninger p.g.a. det lave hormoninnholdet, men jeg har ikke hatt det. Tvert i mot har jeg egentlig ikke hatt mensen siden jeg begynte med disse pillene, er på 4. brett nå. Har hatt litt småblødniger i mensperioden, men veldig lite. Utenom dette kan jeg ikke si at jeg merker spesielle bivirkninger.
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 Fra felleskatalogen: Yasmin = Drospirenon. 3 mg, ethinylestradiol. 0,03 mg Yasminelle = Drospirenon 3 mg, etinyløstradiol (som betadexclathrat) 0,02 mg Ørliten forskjell, og muligens er det forskjell på typen etinyløstradiol uten at jeg kan si det på sparket.
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2007 #6 Skrevet 12. juni 2007 Har du fått mindre sexlyst? Vanskelig å si, typen bor lant unna og jeg har ikke sett han på ei stund, men ingenting som jeg merker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå