Gjest Lærerinne Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Nå nærmer det seg skoleavslutning og jeg skal ikke lenger være sammen med mine søte små 1.klassinger. Tenkte å skrive et vers til hver av de og gi dem den siste skoledagen. Så 15 små vers er jeg ute etter, har funnet noen som ala dette: #### ei trivelig jenta og så god med ball, ei skikkelig tøffa som tåler litt kanll og fall. eller slik: en trivelig gutt som alltid har smilet på lur, han #### er sjeldent sur. Noen som er kreativ og kommer på flere? De fleste gode beskrivelser passer til samtlige elever!!
Gjest Tweek Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Så skjønt :-D Vår klasse fikk sånn av læreren på vgs Var jo formgivning og der er jo lærerne litt sånn. Jeg syntes det er kjempekoselig å få! Men jeg kommer ikke helt på noe, er litt dårlig på sånn.
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 God ide, men sørg for å få korrekt norsk. Det er pinlig mer lærere som har skrivefeil. ei jente, ikke ei jenta (ja, jeg vet det er dialektforskjeller, men lærere bør holde seg til bokmål eller nynorsk.)
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 God ide, men sørg for å få korrekt norsk. Det er pinlig mer lærere som har skrivefeil. ei jente, ikke ei jenta (ja, jeg vet det er dialektforskjeller, men lærere bør holde seg til bokmål eller nynorsk.) Okay, her deler vi kanskje ikke synspunkt, men det er nå så som så. Skal se på saken når jeg får skrevet ferdig. Takk for tipset.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå